Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار مهدی حاجیان سخنگوی نیروی انتظامی با اعلام آمادگی کامل نیروی انتظامی برای خدمت رسانی به زائران در موج بازگشت اظهار داشت: این توفیق نصیب خادمان مردم در نیروی انتظامی شده است که در موج بازگشت زائران عتبات عالیات به عنوان اولین سازمان به عاشقان ابا عبدالحسین(ع) خدمت رسانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبات ستاد اربعین کشور، نیروی انتظامی، سازمان حمل و نقل جاده ای و سایر دستگاه ها با تمام توان و امکانات موجود، برای تسریع در بازگشت زائران به شهرهای مبدأ پای کار بوده و پلیس با بکارگیری بیش از 7 هزار نیرو و توسعه گیت های ورودی تلاش کرده زوار با امنیت خاطر و در آرامش به میهن اسلامی بازگردند.

سردار حاجیان با اشاره به خدمات دهی پلیس به زوار و تلاش برای ارائه مطلوب‌ترین خدمات، خاطرنشان کرد: پلیس تمام ظرفیت و امکانات خود را در راستای خدمت به زائران به کار گرفته و این روند تا پایان بازگشت زوار ادامه دارد.

وی افزود: به لطف خداوند، هوشیاری و آمادگی نیرو‌های انتظامی و امنیتی تاکنون هیچ گونه مشکل خاصی در محور‌های مواصلاتی منتهی به مرز‌ها نداشته ایم و روند بازگشت زائران نیز به خوبی در حال انجام است.

سخنگوی ناجا با اشاره به تاکید فرمانده ناجا بر لزوم تکریم زوار اربعین حسینی (ع)، گفت: با آغاز موج بازگشت انتظار می‌رود زوار با خدمتگزاران خودشان در نیروی انتظامی همکاری داشته باشند و به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار حاجیان سخنگوی ناجا اربعین حسینی بازگشت زوار امنیت مرز نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۴۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است

سرهنگ خوشناموند فرمانده انتظامی هندیجان گفت: امنیت یک پدیده اجتماعی که با همکاری و مشارکت همه سازمان‌ها با نیروی انتظامی به دست می‌آید و در سایه این امنیت مردم می‌توانند با آرامش زندگی کنند.

حجت السلام والمسلمین حسینی امام جمعه هندیجان گفت: مردم ایران اسلامی به همت شما سربازان خدوم این سرزمین در سایه امنیت و آرامش زندگی می‌کنند. 

او می‌گوید: امنیت یک نعمت مجهول است و محبوبیت و اعتماد به نیروی انتظامی در شهرستان مثال زدنی است و ما قدر دان زحمات شما هستیم و از اجرای طرح عفاف و حجاب توسط نیروی انتظامی قدر دانی و حمایت میکنیم.

حجت السلام حسینی درپایان گفت: همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌ها با نیروی انتظامی در طرح عفاف و حجاب ضروری است و با وجودی که نیروی انتظامی مسئول تامین و حفظ امنیت اجتماعی در کشور است، اما این مهم در گرو همکاری همه نهاد‌ها و ارگان‌ها با این نیرو است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال