Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@11:05:21 GMT

سکوت یحیی گل محمدی از رضایت نیست

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۴۷۱۰

سکوت یحیی گل محمدی از رضایت نیست

اعضای کادرفنی پرسپولیس از وضعیت فعلی سرخ پوشان راضی نیستند.

به گزارش طرفداری، در حالی که مجید صدری، سرپرست باشگاه پرسپولیس به بازیکنان و مربیان قول پرداخت مطالبات‌شان طی این هفته را داده و گفته بود طی چند روز آینده، باقی‌مانده مطالبات فصل قبل و البته پاداش قهرمانی لیگ را به آنها پرداخت خواهد کرد اما مطابق انتظار و پیش‌بینی اعضای تیم هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده و پولی به بازیکنان و مربیان پرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیدیم بعد از این موضوع مربیان و بازیکنان پرسپولیس مدعی شده بودند دیگر نمی توانند روی قول ها و وعده های صدری حساب باز کنند و به  نظر می رسد آثار این ناباوری طی چند روز آینده در مجموعه تیمی دیده خواهد شد. اگرچه بازیکنان و مربیان پرسپولیس به ویژه یحیی گل محمدی تا این لحظه مصاحبه ای علیه مجید صدری نداشته و خلاف دوران سمیعی که هر چند وقت یک بار در نشست های خبری از او می خواستند تلاش بیشتری داشته باشد، به صورت آشکار و علنی در مصاحبه‌هایشان علیه صدری موضع گیری نکرده اند اما شنیدیم این سکوت از رضایت نیست و همه اعضای پرسپولیس از این وضعیت و وعده هایی که عملی نشده، ناراحت و شاکی هستند.

از این رو باید دید درنهایت چه سرنوشتی در انتظار صدری و پرسپولیس خواهد بود و این سکوت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

 

بیشتر بخوانید:

هواداران پرسپولیس نگران بازی با سپاهان!

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی هرگز اینطور نخندیده بود (عکس)

به گزارش ورزش سه، حسینی که در آغوش همکاران و دیگر اعضای کادر آلومینیوم به سمت رختکن می‌رفت، به شدت مورد تشویق هواداران آلومینیوم قرار گرفته و بدین ترتیب دومین برد خانگی خود مقابل پرسپولیس را جشن گرفت.

او که قبلا دستیار یحیی گل محمدی بوده، با ۲ برد مقابل اوسمار و کم کردن شانس پرسپولیس در لیگ و حذف سرخ‌ها از جام حذفی به تنهایی بیشترین لطمه را به پرسپولیس زده است تا کسی جای استادش یحیی را نگیرد!

دیگر خبرها

  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • حسینی هرگز اینطور نخندیده بود (عکس)
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند