Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:34:06 GMT

رسمی؛ کاناوارو از گوانگژو اورگرانده جدا شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۴۷۲۶

رسمی؛ کاناوارو از گوانگژو اورگرانده جدا شد

فابیو کاناوارو، سرمربی جوان و ایتالیایی از امروز دیگر سمتی در باشگاه گوانگژو اورگرانده نخواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات مالی و قوانین جدید در سوپرلیگ چین یکی یکی باعث جدایی ستاره هایی شده بود که در سال های اخیر حضور در این کشور و درآمدزایی را به فعالیت در بالاترین سطح فوتبال ترجیح داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز باشگاه چینی گوانگژو اورگرانده اعلام کرد با توجه به مشکلات اقتصادی مالکیت باشگاه، آینده این تیم در هاله ای از ابهام قرار دارد و فابیو کاناوارو، سرمربی ایتالیایی نیز گوانگژو را ترک خواهد کرد. ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و برنده توپ طلای جهان در سال 2017، بعد از چهار سال فعالیت در گوانگژو اورگرانده از این تیم جدا خواهد شد.

 

 

در توئیتر باشگاه گوانگژو اورگرانده آمده است: "پس از مذاکراتی دوستانه و رضایت متقابل طرفین، باشگاه گوانگژو اورگرانده تصمیم گرفت قرارداد فابیو کاناوارو را فسخ کند. ما بابت تلاش های بی شمار او و سهم مثبت کاناوارو در پیشرفت باشگاه واقعا از او سپاسگزاریم و برای فابیو در باقی دوران حرفه ای مربیگری اش آرزوی بهترین ها را داریم. "

 

فابیو کاناوارو در شرایطی که در سال 2017 دوباره هدایت این باشگاه را به عهده گرفت که در فصل 2014-2015 نیز در این تیم مربیگری کرده بود. اما ناکامی در کسب عنوان قهرمانی در سوپرلیگ چین و همچنین مشکلات مالی عدیده گوانگژو اورگرانده در نهایت باعث شد طرفین برای فسخ قرارداد با یکدیگر به توافق برسند.

فابیو کاناوارو چین گوانگژو اورگرانده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فابیو کاناوارو چین گوانگژو اورگرانده گوانگژو اورگرانده فابیو کاناوارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۴۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول شهردار به خطیر: کمپ حجازی مجهز می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال تلاش می کند تا زمینه های ارتقای کمپ تمرینی خود را هموار سازد. در همین خصوص، مدیرعامل آبی ها امروز به دیدار شهردار منطقه پنج رفت.

کمپ زنده یاد ناصر حجازی که محل تمرین استقلال است، در منطقه ۵ واقع شده و رسانه رسمی آبی ها نوشته است که داود گودرزی، شهردار این منطقه، نگاه مثبتی به توسعه و ارتقای امکانات کمپ زنده یاد ناصر حجازی دارد.

آنگونه که رسانه رسمی آبی ها نوشته، مدیرعامل باشگاه استقلال از مدتها قبل تکمیل این کمپ و تبدیل آن به یک مرکز تمرینی، پزشکی حرفه ای و مجهز، را در دستور کار قرار داده و ملاقات امروز در راستای همین برنامه انجام شد.

در این ملاقات، علی خطیر از شهردار منطقه ۵ تهران به دلیل نگاه حمایتی قدردانی کرد. داود گودرزی نیز با اشاره به پیشرفت های مجموعه آبی، تلاش علی خطیر برای ارتقای استقلال، درآمدزایی و خودکفایی این مجموعه را ستود.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ پارما به سری آ صعود کرد
  • تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز بیشتر است
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • قول شهردار به خطیر: کمپ حجازی مجهز می‌شود
  • عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را افزایش می‌دهد
  • رییس قوه قضاییه به هرمزگان سفر می‌کند
  • بارسلونا - والنسیا؛ ترکیب رسمی
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • «روز کارگر» تعطیل رسمی است
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود