Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز این تیم اظهار کرد: وضعیت تمرینی بازیکنان در شرایط خوبی است و روز به روز پیشرفت می‌کنند. انگیزه بالایی دارند و شرایط بدنی خوبی دارند. فقط احتیاج به بازی تدارکاتی بیشتر داریم و با توجه به شروع نشدن لیگ برتر، مشکل ما شروع نشدن لیگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم استقلال تاجیکستان و هم تیم فوتبال الهلال از دل مسابقات می‌آیند. ما یک دیدار دوستانه با پیکان داشتیم و روز جمعه هم با شهرداری آستارا و ۱۶ مهر نیز با سپاهان بازی داریم. برنامه‌ریزی ما به‌گونه‌ای بود که با آمادگی کامل به مصاف الهلال برویم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: متاسفانه تداخل زمان تمرین ما تیم ملی وجود دارد و کار را سخت می‌کند زیرا ۴ روز بعد از بازی با کره‌جنوبی، ما باید به مصاف الهلال برویم. بازیکن هم احتیاج به ریکاوری و هم احتیاج به تمرین تاکتیکی دارد تا هماهنگی بیشتری به وجود بیاید. باید سعی کنیم مشکلات را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1112889 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۴۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی

تمرین پرسپولیس طبق معمول در ورزشگاه کاظمی برگزار شد.
 

طرفداری | تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز (چهارشنبه) خود را پس از جلسه فنی، برگزار کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز خود را از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه و بعد از جلسه فنی آغاز کردند.
با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاسکاری تحت فشار و شوتزنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.
تمرین امروز، حدود یک ساعت به طول انجامید، در حالی که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.
تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان