Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یحیی گل‌حمدی سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز این تیم اظهار کرد: وضعیت تمرینی بازیکنان در شرایط خوبی است و روز به روز پیشرفت می‌کنند. انگیزه بالایی دارند و شرایط بدنی خوبی دارند. فقط احتیاج به بازی تدارکاتی بیشتر داریم و با توجه به شروع نشدن لیگ برتر، مشکل ما شروع نشدن لیگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم استقلال تاجیکستان و هم تیم فوتبال الهلال از دل مسابقات می‌آیند. ما یک دیدار دوستانه با پیکان داشتیم و روز جمعه هم با شهرداری آستارا و ۱۶ مهر نیز با سپاهان بازی داریم. برنامه‌ریزی ما به‌گونه‌ای بود که با آمادگی کامل به مصاف الهلال برویم.

وی ادامه داد: متاسفانه تداخل زمان تمرین ما تیم ملی وجود دارد و کار را سخت می‌کند زیرا ۴ روز بعد از بازی با کره‌جنوبی، ما باید به مصاف الهلال برویم. بازیکن هم احتیاج به ریکاوری و هم احتیاج به تمرین تاکتیکی دارد تا هماهنگی بیشتری به وجود بیاید. باید سعی کنیم مشکلات را به حداقل برسانیم.

او درباره مصدومان تیمش گفت: علی شجاعی، به طور قطعی نمی‌رسد و کامیابی‌نیا و مهدی مهدی‌خانی هم بعید می‌دانم به دیدار با الهلال برسند.

گل‌محمدی درباره بازی با سپاهان گفت: جور کردن بازی دوستانه راحت نیست و باید شرایط تیم‌های دیگر را بسنجیم و همه این‌ها باعث می‌شود که بتوانیم یک بازی دوستانه را تدارک ببینیم. ملی‌پوشان ما نیستند اما فکر کنم بازی خوبی از آب در بیاید. جا دارد از آن‌ها تشکر کنیم که با ما همکاری کردند تا این بازی را انجام دهند زیرا محک خوبی برای ما می‌شود چرا که با توجه به معذوریت‌هایی که بود، سپاهانی‌ها می‌توانستند این مسئله را قبول نکنند اما من از محرم نویدکیا تشکر می‌کنم.

سرمربی پرسولیس درباره حمایت‌های صورت گرفته از این تیم در آستانه لیگ قهرمانان آسیا گفت: متاسفانه این مشکلات وجود دارد و سعی می‌کنیم کار خود را کنیم و اولویت ما تیم پرسپولیس باشد. ما کار کردیم و سعی کردیم تمرکزمان روی کارهای خودمان باشد اما مشکلات مالی و مدیریتی، نبودن کارگزار، بسته بودن پنجره‌ها و مشکلات دیگر وجود دارد و صدری هم تنها است و باید صبر کنیم و به آن‌ها کمک کنیم. او قول داده تا فردا بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود تا بازیکنان با انگیزه کافی وارد مسابقات شود. امیدوارم تصمیماتی که در آینده برای باشگاه گرفته می‌شود، بتواند به پرسپولیس کمک کند و مشکلات را حل کند زیرا این مشکلات حل شدنی است و افراد اصلح باید داخل باشگاه وارد شوند.

وی ادامه داد: در حیطه من نیست که بخواهم درباره هیات مدیره و این که چه کسانی می‌خواهند انتخاب شوند صحبت کنم. اجازه دهید تمرکز من روی تیم و بازیکنان باشد. متولیان باشگاه و مسئولین امر از شرایط باشگاه خبر دارند و با انتخاب خوب خود می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند. ما سرمان به کار خودمان است و اگر بخواهیم در مسائل دیگر خدمت کنیم، از هدف اصلی خود دور می‌شویم.

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۴۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آئین گلابگیری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا خزائلی اظهار کرد: این دو رویداد با هدف معرفی آداب و رسوم و فرهنگ گل و گیاه، جذب گردشگر و افزایش رونق کسب و کارهای مرتبط با صنعت گل و گلاب از تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه در مجموعه گردشگری تالار شهر قزوین و مجموعه گردشگری کشاورزی روستای خوزنین آغاز می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین اظهار کرد: جشنواره گل محمدی و آئین گلابگیری مجموعه تالار شهر از تاریخ سیزدهم به مدت ۲۰ روز برگزار می‌شود که ویژه‌برنامه این مراسم همراه با برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی – هنری در روز ۱۹ اردیبهشت همزمان با آئین کهن پنجاه به در خواهد بود.

او افزود: جشنواره گل محمدی خوزنین برای دومین سال متوالی از تاریخ ۱۳ تا ۲۸ اردیبهشت در مجموعه گردشگری کشاورزی واقع در باغستان این روستا و ویژه‌برنامه آن نیز در روز ۲۰ اردیبهشت که در تقویم ملی روز گل محمدی نامگذاری شده، برگزار خواهد شد.

خزائلی خاطرنشان کرد: جشنواره‌های گل محمدی معمولاً با استقبال خوبی از سوی مردم و گردشگران روبه‌رو بوده و امیدواریم با برنامه‌ریزی که برای برگزاری این دو رویداد انجام شده شاهد حضور گستردۀ علاقمندان به آئین‌های سنتی و گردشگران در این مراسم باشیم.

کد خبر 6095062

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آئین گلابگیری در قزوین
  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • برنامه ۵ بازی استقلال و پرسپولیس تا آخر فصل
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم