Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – بعد از جدایی محمد نادری و میلیچ، فرهاد مجیدی برای پست دفاع چپ ابوالفضل جلالی مدافع آینده دار سایپا را مدنظر داشت و بعد از چند روز مذاکره بین باشگاه استقلال و سایپا، این بازیکن در نهایت با قراردادی ۲ ساله به استقلال پیوست. بازیکنی که با وجود سقوط تیمش عملکرد خوبی در فصل قبل  به نمایش گذاشت و حتی توسط اسکوچیچ به تیم ملی هم دعوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه استقلال هم طبق خواسته فرهاد مجیدی بعد از  مذاکره  با باشگاه سایپا و پرداخت مبلغی حدود ۳ میلیارد تومان موفق شد رضایتنامه این بازیکن را بگیرد.جلالی حتی چند جلسه هم در تمرینات استقلال شرکت کرد ولی یک مصدومیت قدیمی کار دستش داد. جلالی در اواخر فصل گذشته از ناحیه زیر شکم دچار آسیب دیدگی شد و به همین دلیل قبل از سفر استقلال به عربستان مجبور شد عمل جراحی انجام دهد.

جلالی این روزها دوران نقاهت خود را  سپری می‌کند و از دو هفته آینده می‌تواند به تمرینات استقلال اضافه شود. طی روزهای اخیر فرهاد مجیدی که اصرار زیادی به خرید این بازیکن داشت چند بار با این بازیکن تماس گرفت و جویای حالش شد. این بازیکن هم آخرین وضعیت خود را به مجیدی اطلاع داد تا سرمربی استقلال در جریان کامل وضعیتش قرار بگیرد. سرمربی آبی‌ها از بازیکن موردعلاقه‌اش به صورت تمام و کمال حمایت خواهد کرد و روی او برای فصل پیش رو حساب باز کرده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ابوالفضل جلالی استقلال ابوالفضل جلالی استقلال خبر ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۴۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است

علی بخش شجاعی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در سطح استان ۹ مرکز خرید راه اندازی شده که از این تعداد ۲ مرکز خرید گندم و کلزا متعلق به کهگیلویه است

وی با بیان اینکه تجهیزات لازم در مراکز خرید فراهم شده است، خاطر نشان کرد: کشاورزان در مورد تحویل محصول مازاد بر مصرف خود دغدغه‌ای نداشته باشند.

مدیرکل تعاون روستایی استان تاکید کرد: سعی بر آن است در جهت رفاه حال کشاورزان مراکز خرید در کهگیلویه به صورت شبانه روزی فعال شود.

شجاعی با اشاره به ثبت اراضی کشاورزان در سامانه کشت خاطر نشان کرد: به کشاورزانی که قرارداد خود را در این سامانه ثبت کرده‌اند به ازای هر تن از مزرعه تا مرکز خرید مبلغ میزان ۱۵۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: تشویقی در نظر گرفته شده به ازای هر تن به فردی تعلق می‌گیرد که محصول خود را بنام خود در سامانه کشت قراردادی ثبت کند.

کد خبر 6097712

دیگر خبرها

  • بیش از دو میلیارد یورو خرید خارجی در شهرداری/ مافیای خودرو نداریم
  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • اطمینان خاطر فعالان اقتصادی با ابزار‌های موثر بانک مرکزی
  • چند نکته نگران کننده درباره وضعیت سردار آزمون
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد