Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران، بنا بر ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا در اطلاعیه‌ای از الزامی شدن تزریق دو دوز واکسن کرونا جهت دریافت خوابگاه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:

قابل توجه دانشجویان دانشگاه تهران، با توجه به ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا، آموزش در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به‌صورت مجازی است و تنها دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی که دارای شرایط زیر هستند می‌توانند با مراجعه به سامانه گلستان نسبت به درخواست خوابگاه اقدام کنند:

تصویب پروپزال

تأیید استاد راهنما و رئیس دانشکده و یا دانشکدگان

تزریق دو دوز واکسن و تأیید آن توسط مرکز بهداشت دانشگاه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5315587 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه تهران خوابگاه های دانشجویی اطلاعیه دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری کنکور 1400 دانشجویان سال تحصیلی جدید حکم انتصاب ثبت نام دانشجویان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه های ایران دانشگاه تهران سازمان سنجش آغاز سال تحصیلی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۴۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام دانشجویان عمره گزار به عمره مفرده


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، پس از ۹ سال وقفه نخستین گروه دانشجویان عمره گزار در قالب دو کاروان ۸۵ نفره به سرزمین وحی اعزام شدند.

معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفته است: عملیات عمره دانشجویی در بازه محدود امسال انجام شد و امروز آخرین کاروان عمره اعزام می‌شود، بعد از اتمام عملیات حج تمتع زائران عادی عمره اعزام می‌شوند که دانشجویان نیز اعزام خواهند شد.

محسن مسلمی گفته است: احتمالاً اعزام دانشجویان مهرماه با شروع دانشگاه‌ها انجام شود رایزنی‌ها و هماهنگی‌ها انجام شده که همه طیف‌های دانشگاهی اعم از دانشجویان دختر و پسر، اساتید و دانشجویان متاهل را دربرمی گیرد.

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در سال ۷۶ با یک کاروان استادی فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر تنها مجموعه رسمی و متولی اعزام دانشگاهیان به حج و عتبات مقدسه است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اطلاعیه دانشگاه بوعلی‌سینا در حمایت از دانشجویان حامی فلسطین
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • مرحله دوم واگذاری اختیارات از ستاد به صف در دانشگاه تهران آغاز شد
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران برتر کشور شد
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران «برتر کشوری» شد
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد
  • اعزام دانشجویان عمره گزار به عمره مفرده