Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل منابع طبیعی مازندران- نوشهر با تقدیر از تلاش های صورت گرفته برای اطفای حریق گفت: امسال ۱۶ فقره حریق در عرصه های طبیعی رخ داده است.

به گزارش قدس آنلاین، عبدالرضا سنگاری عصر امروز در آئین تقدیر از تلاشگران صیانت از عرصه‌های طبیعی با اشاره تشکیل ۸۵ پرونده در حوزه قاچاق چوب اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی همکاران شاهد کاهش پدیده‌های قاچاق چوب و حریق در عرصه‌های جنگلی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تلاش‌های نیروهای بسیجی، انتظامی و یگان حفاظت در صیانت و حفاظت از جنگل‌ها تقدیر کرد و گفت: در بسیاری از جاها شاهد حضور خودجوش نیروهای بسیجی و مردمی در اطفای حریق عرصه‌های جنگلی هستیم.

وی اظهار داشت: در سال گذشته ۴۱ فقره حریق در عرصه‌های تحت پوشش رخ داد و ۵۳ هکتار از عرصه‌ها دچار حریق شدند و در نیم اول امسال نیز ۱۶ فقره حریق هفت هکتار از عرصه‌ها را درگیر کرده است.

سنگاری با اشاره به آزادسازی ۱۰۶ کیلومتر نوار ساحلی گفت: همچنین حدنگاری ۸۲۲ هکتار عرصه‌های طبیعی و ۱۳۷ کیلومتر نوار ساحلی صورت گرفته است.

مدیرکل منابع طبیعی مازندران- نوشهر اجرای بیش از دو میلیون و ۳۰۰ هزار مترمکعب عملیات مکانیکی، ۳۰۰ هکتار عملیات بیولوژیکی، ۴۶ هزار هکتار انجام مطالعات را از جمله اقدامات صورت گرفته در حوزه آبخیزداری ذکر کرد و گفت: ۴۳ میلیارد تومان در این زمینه‌ها صرف شده است.

منبع: مهر

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حریق جنگل ها فقره حریق عرصه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۴۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در پی افزایش وقوع سرقت خودرو‌های پراید مدل پائین و همچنین قطعات خودرو در سطح شهرستان اراک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.

 سرهنگ چگنی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و تخصصی یک نفر سارق حرفه‌ای و سابقه دار را در شهرستان اراک شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.
او گفت: متهم در بازجوئی‌های فنی کارآگاهان و در مواجهه با ادله و مدارک وقوع جرم لب به اعتراف گشوده و به ۱۵ فقره سرقت خودرو پراید و بیش از ۳۰ فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو اعتراف و در این راستا تمامی خودرو‌های سرقتی و بخشی از لوازم و محتویات داخل خودرو کشف و تحویل مالباختگان شد.
سرهنگ چگنی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه در عملیات جداگانه افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • (ویدئو) اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل
  • اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل + فیلم