Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، از آغاز عملیات احداث یک پایگاه جدید مدیریت بحران در منطقه ۱۳ و بهسازی ۵ پایگاه دیگر در نقاط مختلف پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید مجید غمخوار در تشریح جزئیات این خبر افزود: عملیات احداث پایگاه جدید مدیریت بحران منطقه ۱۳ با زیربنای بیش از ۳۰۰۰ مترمربع طی سال جاری آغاز شده و ضمن اتمام خاکبرداری، نصب سازه نگهبان و ساخت فونداسیون به پیشرفتی بالغ بر ۲۰ درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غمخوار با بیان آنکه ۲ پایگاه مدیریت بحران در مناطق  ۱۵ و ۱۶ با اجرای اقداماتی از قبیل اصلاح سیستم روشنایی، تهیه و نصب کفپوش، اجرای سیستم اعلان حریق، ساماندهی و اجرای تاسیسات، محوطه سازی و رنگ آمیزی سوله و ساماندهی باکس های آتش نشانی ساماندهی شده است، یادآور شد: یکی از پایگاه های مدیریت بحران در منطقه ۱۸ نیز با حدود ۹۰ درصد پیشرفت عملیات بهسازی در آینده نزدیک آماده بهره برداری خواهد شد.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، تکمیل پایگاه مدیریت بحران غنی آباد در منطقه ۲۰ را از دیگر اقدامات در حال اجرای سازمان در خصوص پایگاه های مدیریت بحران پایتخت ذکر و اضافه کرد: عملیات تکمیلی سوله غنی آباد در حالی در دستور کار قرار گرفت که فقط اسکلت فلزی سازه فوق اجرا شده بود.

بر اساس گزارش سایت شهر، تاکنون احداث دیوارها و سقف، اجرای بتن کف طبقات، لوله کشی فاضلاب، اجرای سیستم های روشنایی، سرمایش و گرمایش، رنگ آمیزی پایگاه و ساخت دیوارهای محوطه پیرامونی به سرانجام رسیده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سوله بحران شهرداري تهران سازمان مدیریت بحران مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۷۴ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه اسلام‌شهر با شاخص ۱۱۲، ناسالم (نارنجی) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۵۲، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۶۴، امام خمینی با شاخص ۶۴، باغستان شهریار با شاخص ۷۶، پارک رازی با شاخص ۵۲، پاسداران با شاخص ۸۶، پاکدشت با شاخص ۵۵، پردیس با شاخص ۸۰، پونک با شاخص ۶۹، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۹۰، پیشوا با شاخص ۵۳، تهران پارک شکوفه با شاخص ۷۹، چشمه با شاخص ۷۶، دانشگاه تهران با شاخص ۸۶، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۷۴، رباط‌کریم با شاخص ۶۳، ژئوفیزیک با شاخص ۵۳، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

همچنین ایستگاه‌های ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۷۷، سرخه‌حصار با شاخص ۶۰، سلامت با شاخص ۹۲، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۸۶، شریف منطقه دو با شاخص ۹۹، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۶۸، شهرداری منطقه دو با شاخص ۶۴، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۸۱، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۸۹، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۹۴، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۵۳، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۷۵، شهریار با شاخص ۶۵، فرمانداری شهرری با شاخص ۷۳، قدس با شاخص ۵۷، قرچک با شاخص ۷۶، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۵۸، لواسانات با شاخص ۷۲، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۶۴، ملارد با شاخص ۸۰، منطقه ۱۵ با شاخص ۸۴، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۷۹، ورامین با شاخص ۶۵ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۸۳ در موقعیت هوای سالم (زرد) ثبت شدند. ایستگاه دماوند با شاخص ۳۱، علم و صنعت با شاخص ۳۱، در موقعیت هوای پاک (سبز) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 749055

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ادامه دارد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی