Web Analytics Made Easy - Statcounter

 نرگس محمدی متولد 9 فروردین 1362 در تهران است . نرگس محمدی بازیگر است . نرگس محمدی فارغ التحصیل لیسانس رشته پرستاری می باشد.نرگس محمدی فعالیت خود را با حضور در کلاس های بازیگر شروع کرد و نرگس محمدی با بازی در سریال ستایش به همین نام مشهور شد. در ادامه بیشتر از نرگس محمدی بخوانید.

بسیاری از افراد از جمله الهام حمیدی درگذشت این کودک خردسال را به نرگس محمدی و همسرش علی اوجی تسلیت گفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده شده که دلیل مرگ این کودک معصوم خفه شدن در وان حمام بوده است.

وقت صبح این ضایعه ناگوار را به نرگس محمدی و خانواده محترمش تسلیت می‌گوید.

نرگس محمدی را همه با ستایش می‌شناسند

نرگس محمدی که به واسطه ایفای نقش در سه قسمت از سریال «ستایش» بین بینندگان تلویزیون شناخته می‌شود، همچنان زیر سایه این نقش قرار دارد و می‌گوید امیدی نداشته است.

نرگس محمدی علاوه بر سریال «ستایش» در مجموعه‌هایی چون «معمای شاه»، «زعفرانی»، «بوی باران»، «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» و «ما فرشته نیستیم» نیز ایفای نقش کرده است؛ با این حال خودش می‌گوید، «امیدی ندارم به این زودی‌ها از سایه» ستایش «بیرون بیایم.»

این روزها سریال «معمای شاه» با بازی این بازیگر در حال پخش از آی فیلم است که در آن نقش «گلنار» را بازی می‌کند؛ دختر جوان ستمدیده‌ای که به خانه وزیری‌ها پناه می‌آورد و عروس آن‌ها می‌شود.

محمدی که به واسطه ایفای نقش در سه قسمت از سریال «ستایش» بین بینندگان تلویزیون شناخته می‌شود، همچنان زیر سایه این نقش قرار دارد و می‌گوید امیدی نداشته است که به واسطه نقش گلنار از زیر سایه ستایش بیرون بیاید.

او توضیح می‌دهد: «معمای شاه» یک سریال پربازیگر و پرکاراکتر بود و تاریخ در آن محوریت داشت. آنقدر هم نقش‌های مختلف داشت که یک کاراکتر نمی‌توانست به طور اختصاصی دیده شود. کاراکتر گلنار در بیشتر قسمت‌های معمای شاه حضور داشت اما نقشش آنقدر پررنگ و تاثیرگذار نبود که در میان آن همه کاراکتر به شکل ویژه به آن نگاه شود؛ اما حساب سریال ستایش فرق می‌کرد.

ستایش یک سریال شخصیت محور بود و اصولا همه چیز بر مبنای قهرمان قصه و حواشی زندگی‌اش پایه ریزی شده بود. خودم امیدی ندارم که به این زودی‌ها بتوانم از کاراکتر «ستایش» جدا شوم.

محمدی درباره شخصیت «گلنار» در سریال معمای شاه اظهار کرد: گلنار یک دختر مظلوم است که ویژگی خاصی ندارد، بر عکس ستایش که بسیار فعال بود و به تنهایی می‌توانست روند قصه را تغییر دهد. فکر می‌کنم دخترانی مثل گلنار در آن زمان زیاد بوده اند.

او در پاسخ به این پرسش که «با این اوصاف چرا پذیرفتید ایفاگر این نقش باشید؟» گفت: تا قبل از «معمای شاه» در هیچ کار تاریخی‌ای بازی نکرده بودم و دوست داشتم با این سریال، ژانر تاریخی را هم تجربه کنم.

البته نقش گلنار هم در روند قصه خنثی نبود و به خصوص از زمانی که عروس خانواده وزیری‌ها می‌شد نقشش تاثیرگذاری بیشتری پیدا می‌کرد. گلنار از جوانی تا میانسالی در قصه حضور دارد و به نوعی همسر قهرمان اصلی سریال است. او تقریباً در دو – سوم سریال نقش آفرینی می‌کند.

نرگس محمدی به صحبت‌هایش اضافه کرد: کاراکتر گلنار ریشه در تاریخ ندارد و برای جذاب شدن قصه به کاراکترها اضافه شده است. مردم درباره این شخصیت‌ها حساسیت و قضاوت کمتری در مقایسه با کاراکترهای تاریخی دارند.

اتفاقا حضور شخصیت‌هایی مثل گلنار، قصه سریال را از یک اثر تاریخی خشک و تک خطی، خارج و جذاب می‌کند. در چنین شرایطی دست بازیگر هم بازتر است و می‌تواند از خودش چیزهایی را به نقش اضافه کند.

او با استقبال از ایفای نقش در ژانر تاریخی خاطرنشان کرد: تاریخ همیشه جزو علایق و دغدغه‌هایم بوده است. به خصوص تاریخ کشورم و به طور مشخص تاریخ معاصر که به نظرم هنوز خیلی حرف‌های ناگفته‌ای درباره‌اش وجود دارد. بازی در سریال معمای شاه کمک کرد تا به شناخت بهتری از تاریخ معاصر برسم.

نرگس محمدی در پایان صحبت‌هایش درباره دشواری کار در روزهای کرونایی برای بازیگران، گفت: یک سال است که از ترس کرونا سر هیچ کاری نرفته‌ام؛ واقعاً از مبتلا شدن می‌ترسم.

منبع : وقت صبح

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا نرگس محمدی اخبار حوادث نرگس محمدی نرگس محمدی بازیگر نرگس محمدی و علی اوجی نرگس محمدی و همسرش نرگس محمدی در اینستاگرام سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت عکس بازار آزاد هلیا امامی هلیا امامی بازیگر روناک یونسی دنیا جهانبخت ترلان پروانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های دردناک زنان سیستان و بلوچستان از وضع آب شرب: خیلی بو میده! | فیلم

مردم سیل زده سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگاران گفت: همیشه که آب شرب نیست، بعد از مدتی هم که درست میشه فقط کافیه سیل بیاد، کل زیرساخت‌ از بین میره و آب فاضلاب هم مخلوط میشه. منبع: چندثانیه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی 
  • خوانندگی محسن یگانه برای یک طرفدار خردسال
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی
  • مرگ دردناک ۲ کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • نمایشگاه «در ستایش سعدی» به موزه خوشنویسی ایران می‌آید
  • مردم پاکستان شجاعت ملت ایران را ستایش می‌کنند
  • نویسنده‌ای که سوژه غافلگیرش کرد | در ستایش و نکوهش غافلگیری نویسنده
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • ناگفته‌های دردناک زنان سیستان و بلوچستان از وضع آب شرب: خیلی بو میده! | فیلم
  • ببینید | ناگفته‌های دردناک و تلخ زنان سیستان و بلوچستان درباره آب؛ آواره‌ایم!