Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شفقنا  رویترز نوشت: شرکت انرژی امارات متحده عربی، «داناگاز» روز سه‌شنبه اعلام کرد یک دادگاه داوری بین‌المللی در خصوص پرونده گازی کرسنت، شرکت ملی نفت ایران را به پرداخت ۶۰۷.۵ میلیون دلار به دلیل اختلاف در تامین گاز محکوم کرده است. این اختلافات مربوط به یک قرارداد خرید و فروش گاز ۲۵ ساله میان ایران و شرکت کرسنت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داناگاز مدعی است که این میزان گاز هرگز تحویل این شرکت نشده است. این جریمه به ریال حدود معادل ۱۵ هزار میلیارد تومان خواهد شد.

این حکم مربوط به هشت و نیم سال اول از این قرارداد ۲۵ ساله است که از سال ۲۰۰۵ شروع شده است. روند دادرسی مربوط به ۱۶.۵ سال بقیه این قرارداد، اکتبر سال آینده میلادی برگزار خواهد شد. این دادگاه قرار است در پاریس برگزار شود.

کد خبر 629369 برچسب‌ها کرسنت- قرارداد گازی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کرسنت قرارداد گازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۵۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی دردسرساز: اینتر جریمه مالی شد!

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری پس از کسب اسکودتو، روز یکشنبه در میلان رژه قهرمانی برگزار کردند. در حین جشن هواداران و بازیکنان تیم نتوانستند علیه میلان و بازیکنانش شعار ندهند. آنها بیشتر از همه به تئو هرناندز توهین کردند.

یکی از چشم‌گیرترین تصاویر این رویداد، مربوط به دنزل دامفریز، مدافع اینتر است که بنری را مربوط به بازی رایانه‌ای در دست دارد و ستاره میلان را به شکل یک سگ نشان داده است.

دامفریز با واکنش تند هواداران دیگر تیم‌ها مواجه و سپس اعلام شد که دادستانی ایتالیا پرونده‌ای را برای رسیدگی به اقداماتش باز کرده است. با این حال او در اینستاگرام عذرخواهی و اعتراف کرد که مرتکب اشتباه شده است.

علاوه‌بر بنر دامفریز، هواداران هم علیه هرناندز شعارهایی دادند که سری A به این شعارها به‌طور جداگانه رسیدگی کرده است. در حکمی که امروز به قهرمان سری A اعلام شد، آنها سه‌ هزار یورو جریمه شده‌اند.

طبق گفته رسانه‌های ایتالیایی، به‌زودی حکم دامفریز هم اعلام خواهد شد و انتظار می‌رود او هم با جریمه مالی و احتمالا محرومیت مواجه شود.

دیگر خبرها

  • جریمه ۱.۹ میلیارد تومانی مشاورین املاک استان همدان
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت
  • جشن قهرمانی دردسرساز: اینتر جریمه مالی شد!
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد
  • هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست
  • پرونده ب_ز بسته شد؛ حالا نوبت به کرسنت است
  • جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی تراکتور
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان