Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر آرام روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پروژه که بیش از ۲ سال از تصویب آن در ستاد استانی و شهرستانی می گذرد با پیگیری های انجام شده در سال جاری جذب اعتبار شد و به منظور ارائه خدمات به جامعه هدف در محلات در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع در ۲ طبقه احداث خواهد شد.

وی توانمندسازی ساکنین سکونتگاه های غیررسمی، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی را هدف کلی پایگاه های خدمات اجتماعی عنوان کرد و گفت: از اهداف جزئی این پایگاه ها می توان به شناسایی مسایل و مشکلات ساکنین سکونتگاه های غیر رسمی، آگاه سازی گروه های هدف در جهت شناخت نیازها، مشکلات و برنامه ریزی و اقدام برای رفع مشکلات منطقه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرام خاطرنشان کرد: مراکز اورژانس اجتماعی با ارایه خدمات تخصصی در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی فعالیت می کنند و با شناسایی افراد در معرض آسیب و مداخله در شرایط بحرانی  آنها آسیب پذیری آنان کاهش می یابد و کارشناسان پایگاه های خدمات اجتماعی با شناسایی افراد در معرض آسیب، آسیب دیده اجتماعی و تشکیل پرونده برای آنها، به ارایه خدمات تخصصی روانشناختی و مددکاری برای آنها کرده‌اند.

رییس اداره بهزیستی شیروان گفت: همچنین در این مراکز کارگاه های آموزشی و آگاه سازی برای گروه های هدف از جمله کارگاه های مهارت های زندگی، پیشگیری از خشونت های خانگی، کودک آزاری و کارگاه های مهارت آموزی برگزار خواهد شد.

مساحت شهر شیروان هزار و ۲۱۳ هکتار با جمعیتی در حدود ۸۳ هزار نفر است که از کل مساحت شهر، ۱۲۰ هکتار مشتمل بر ۹ محله را مناطق با بافت فرسوده دربرمی گیرد.

۱۳.۵ درصد مردم شهر شیروان معادل ۱۶ هزار و ۳۷۲ نفر در بافت فرسوده سکونت دارند.

برچسب‌ها اعتبارات شیروان سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اعتبارات شیروان سازمان بهزیستی کشور اعتبارات شیروان سازمان بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران

افراسیاب میرزایی در گفتگو با مهر اظهار کرد: سال ۱۴۰۱ برای طرح‌های مرتبط با سدهای هراز، گلورد، زارم‌رود، سجادرود و البرز در مجموع ۳ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته بود که این رقم در سال مالی ۱۴۰۲ به ۵ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار افزایش یافت.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای مازندران خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم برای سد هراز با تعریف طرح بسته هراز که شامل سد و شبکه می‌شود در قالب فاینانس چین اعتبارات مورد نیاز را تأمین مالی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های متعدد مرتبط با آب در استان مازندران با سرعت قابل ملاحظه‌ای در حال اجراست و تلاش می‌شود که از منابع اعتباری مختلف و همچنین تعامل با پیمانکاران روند اجرایی هیچ کدام از طرح‌ها متوقف نشود.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • قزوین پایلوت ملی صدور «نسخه اجتماعی» شد
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت