Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@18:32:51 GMT

دستگیری سارق خانه باغ‌ها در دشتستان

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۵۶۲۹

دستگیری سارق خانه باغ‌ها در دشتستان

ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از شناسایی و دستگیری عامل سرقت از خانه باغ های جاده امامزاده ابراهیم خبر داد.

سرهنگ فرهاد آراوند اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از خانه باغ های اطراف جاده امامزاده ابراهیم، مأموران پاسگاه بنداروز  بررسی های لازم را جهت شناسائی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی گفت: در نتیجه تحقیقات و بررسی های انجام شده و گشت زنی‌های نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی و علی الخصوص منطقه مذکور، ماموران انتظامی سارق را  شناسایی و وی را در یک عملیات پلیسی دستگیر و در بازرسی از منزلش انواع وسایل مسروقه کشف کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، وی عنوان کرد: متهم در بازجوئی های انجام شده و در مواجهه با شواهد و قرائن ارائه شده از سوی ماموران انتظامی  به ارتکاب ۱۷ فقره سرقت ازخانه باغ‌ها اعتراف و  پس از تکمیل تحقیقات جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پليس امامزاده ابراهیم دستگیری سارقان سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۵۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ سارق دستگیر شدند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار بهدانی فرد گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و برخورد با جرایم به خصوص سرقت از اولویت‌های اصلی و مهم پلیس یزد است.  


وی ادامه داد: ماموران پلیس شهرستان یزد در هفته گذشته پس از هماهنگی قضائی، طرح‌های ویژه انتظامی را اجرا و ۲۵ سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

 
فرمانده انتظامی استان یزد افزود: سارقان پس از انتقال به کلانتری و بازحویی‌های فنی و پلیسی به ۵۶ فقره انواع سرقت در محلات مختلف شهر یزد اعتراف کردند.  

 

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: مبارزه با سرقت نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های مسئول و همچنین شهروندان است که در این خصوص مردم باید هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند.  


رئیس پلیس استان یزد یادآور شد: از شهروندان انتظار داریم هرجا که موارد مشکوکی را مشاهده کردند بلافاصله با تلفن ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را برای بررسی به پلیس اعلام کنند.  

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد