Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز سه‎شنبه در آستانه هفتم مهر روز آتش نشانی و ایمنی در بازدید از ایستگاه آتش نشانی خیابان شهید مطهری بوشهر افزود: آتش نشانی مایه نجات، امید و آرامش جامعه در بحرانی‌ترین شرایط است و در مواقع بروز حادثه، اولین جایی که نگاه مردم به آن امید دارند، مرکزهای آتش نشانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در مواقع بروز حادثه، آتش‌نشانان مانند فرشتگانی نجات بخش ورود پیدا می‌کنند و آن فضا را از بحران مالی و جانی نجات می‌دهند.

صفایی بوشهری با اشاره به برخی مشکلات آتش نشانان، از مسئولان خواست به حقوق و مزایا، تسهیلات و امکانات رفاهی و اسکان آتش‌نشانان رسیدگی کنند.

وی تاکید کرد: همچنین در راستای توسعه خدمات آنان باید ایستگاه‌های آتش نشانی به امکانات، تجهیزات و خودروهای آتش نشانی با آخرین استانداردها مجهز شوند.

صفایی بوشهری همچنین با اشاره به اهمیت رعایت نکات ایمنی از سوی مردم، گفت: از مردم تقاضا دارم با مراقبت هر چه تمام‌تر از اموال و خانه‌های خودشان حفاظت کنند که دچار حادثه نشوند زیرا در هر صورت خسارت‌هایی به بار می‌آید.

وی در این آیین از بخش‌های مختلف ایستگاه آتش نشانی مرکزی بوشهر بازدید و از تلاش‌های کارکنان این سازمان تجلیل و قدردانی کرد.

برچسب‌ها آتش نشانی بوشهر آتش سوزی روز آتش نشانی و ایمنی غلامعلی صفایی بوشهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی بوشهر آتش سوزی آتش نشانی بوشهر آتش سوزی روز آتش نشانی و ایمنی صفایی بوشهری آتش نشانان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۵۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند

ابراهیم بابایی گفت: نیرو‌های آتش‌نشانی، طی پارسال  به ١ هزار و ٣٨۵ نفر  طی عملیات های مختلف امدادرسانی‌ها کردند و آن ها را از مرگ حتمی نجات دادند. 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان بیان داشت: طی پارسال، تعداد نجات یافتگان به همت آتش نشانان، نسبت به سال ١۴٠١،  افزایش ٢٠ درصدی داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند