Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی باشگاه گفت: محرومیت باشگاه پرسپولیس مبتنی بر آخرین ویرایش مقررات بر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات اشاره دارد و محرومیت دیگری باشگاه را تهدید نمی‌کند.

به گزارش برنا؛ ایمان حسین‌پور شرفشاد ، در ارتباط با مسائل حقوقی مطرح شده درباره پرونده گابریل کالدرون، اظهار داشت: در این که مدیران باشگاه باید حکم صادره از سوی فیفا را اجرا کنند، شکی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران باشگاه خود را ملزم به این امر می‌دانند و نسبت به آن، اقدام خواهند کرد و نیاز به توضیح نیست که چرا در اجرای این مساله وقفه افتاد.

 او افزود: اما درباره بعضی از اظهارنظرهای مطروحه، در وهله اول باید بگویم قبل از هر اظهارنظری باید آخرین ویرایش مقررات انضباطی فیفا و متن حکم صادره و نامه ارسالی از سوی فیفا در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی، مطالعه شود و سپس، اظهارنظر صورت بگیرد.

حسین‌پور شرفشاد در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر محرومیت باشگاه پرسپولیس مبتنی بر آخرین ویرایش مقررات انضباطی فیفا و رای صادره، صرفا بر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات اشاره دارد و در مقطع کنونی، محرومیت دیگری باشگاه را تهدید نمی‌کند.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: همانطور که گفته شد، در این که باشگاه باید بدهی باشگاه از جمله به گابریل کالدرون و دستیار ایشان پرداخت کند، شکی نیست. تمایل باشگاه بر انجام هر چه سریع‌تر این امر است ولی این که بعضا مطالبی بدون اطلاع دقیق از مدارک و حکم صادره برای به چالش کشیدن باشگاه و مدیریت مطرح می‌شود، امر جداگانه‌ای است.

به هر حال آنچه در حکم آمده، این بود که پرسپولیس با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات روبرو شده و در حکم درباره سایر مسائل و جرایم، موردی ذکر نشده و در ارتباط با آن نیز نامه‌ای از سوی فیفا ارسال نشده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فیفا باشگاه پرسپولیس پرسپولیس پرسپولیس معاون حقوقی کالدرون ایمان حسین پور پنجره نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۵۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌‌های اخیر بازوبند کاپیتانی پرسپولیس بر بازوی امید عالیشاه، کاپیتان اول پرسپولیس بسته می‌شد اما او در بازی با صنعت نفت مصدوم شد و در این مسابقه غایب است.

علاوه‌بر او وحید امیری که کاپیتان دوم سرخ‌هاست در این بازی از روی نیمکت کار را آغاز خواهد کرد. کاپیتان سوم پرسپولیس نیز که علیرضا بیرانوند است همچنان به علت مصدومیت دور از مستطیل سبز است.

در این شرایط بازوبند کاپیتانی در بازی برابر آلومینیوم از ابتدا بر بازوی مهدی ترابی بسته شده و در صورت ورود امیری به زمین، او کاپیتان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • سازمان ملل: اسرائیل مدرکی ارائه نکرد و پرونده یکی از کارکنان آنروا بسته شد
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟