Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، دو فلسطینی در درگیری با نیرو‌های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری فلسطین وفا، امروز (سه شنبه) نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی به روستای قباطیه در منطقه جنین در کرانه باختری به خانه دو زندانی فلسطینی حمله کردند و افراد این منازل را مورد تهاجم قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وفا اعلام کرد: نیرو‌های نظامی رژیم صهیونیستی در درگیری با ساکنان قباطیه، با شلیک گلوله دو جوان فلسطینی معترض را مجروح کردند.

گفته شده ارتش رژیم صهیونیستی در حال شلیک گاز اشک آور، بمب‌های صوتی، گلوله‌های فولادی با روکش لاستیکی و گلوله‌های واقعی بوده است.

دو فلسطینی مجروح در بیمارستان بستری شدند.

دو روز پیش، نظامیان اشغالگر قدس به چندین منطقه در کرانه باختری رود اردن از جمله شهر «جنین» و «برقین» یورش برده و با مبارزان مقاومت درگیر شدند که بر اثر آن پنج فلسطینی به شهادت رسیدند.

 اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تماس تلفنی با خانواده‌های شهدای جنین و قدس به آنان گفت: خون این شهدا پایمال نخواهد شد، زیرا خون آنان در مسیر آزادسازی قدس و مسجد الاقصی ریخته شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدای فلسطینی رژیم صهیونیستی کرانه باختری رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان شرق رفح را آغاز کرد

در شرایطی که فشار‌ها بر رژیم صهیونیستی به منظور توقف طرح حمله زمینی به رفح از سوی جامعه بین‌الملل رو به افزایش است، ارتش رژیم صهیونیستی در تلاش برای بیرون راندن فلسطینیان از شرق رفح در نوار غزه است.

به گزارش فارس، روزنامه تایمز اسرائیل گزارش کرده است که ارتش اسرائیل، در آستانه حمله برنامه‌ریزی شده خود به رفح از فلسطینیان درخواست کرده تا شرق رفح را تخلیه کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی تلاش دارد تا فلسطینیان را به مناطق المواصی و خان یونس منتقل کند و برخلاف انتقادات شدید بین‌المللی حملات زمینی به رفح را به بهانه نابودی حماس آغاز کند.

حماس در پیامی هشدارآمیز به رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که حمله به رفح، پیک‌نیک نخواهد بود و اشغالگران تاوان سنگین هر گونه ماجراجویی را خواهند داد و شکست خواهند خورد.

دیگر خبرها

  • ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان شرق رفح را آغاز کرد
  • اعلام شهادت ۴ تَن از مبارزان قسام و گردان‌های قدس در کرانه باختری
  • ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله مجدد نظامیان صهیونیست
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری
  • ۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴
  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در کرانهٔ باختری
  • ببینید | جنایت جدید صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+فیلم
  • اشغالگران در تلاش برای خاموش کردن صدای کرانه باختری هستند