Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جدید استقلال پرداختی به بازیکنان جدید این تیم را در اولویت قرارداده است

قرار است به زودی بخشی از مطالبات بازیکنان تازه وارد استقلال پرداخت شود.  

به گزارش طرفداری، یک شب قبل از بازی استقلال برابر الهلال و زمانی که احمد مددی مدیرعامل باشگاه بود، بازیکنان قدیمی این تیم بخشی از مطالبات خود را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوعی بود که دلخوری بازیکنان تازه وارد استقلال را به همراه داشت تا جایی که شنیدیم بعضی از آنها تهدید به جدایی کرده بودند.

حالا شنیده ها حاکی از آن است مصطفی آجورلو در تلاش است در اولین فرصت، پرداختی به بازیکنان تازه وارد این تیم داشته باشد تا به این شکل بتواند آنها را راضی کند.

 

بیشتر بخوانید:

لیست خارجی های استقلال تا پایان هفته در اختیار مصطفی آجورلو

مصطفی آجورلو از کارگزار استقلال عبور می کند؟ | آغاز مذاکره برای انتخاب حامی مالی

آجورلو از مجیدی لیست خواست | مهاجم خارجی در لیست فرهاد؟

 

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! مسعود شجاعی به نساجی پیوست مصطفی آجورلو از کارگزار استقلال عبور می کند؟ | آغاز مذاکره برای انتخاب حامی مالی هم بازی کریستیانو رونالدو بودم حالا شیر فروش شده‌ام! جریمه نیکولو زانیولو پس از حرکت ناشایست خطاب به هواداران لاتزیو + عکس نارضایتی بازیکنان منچستریونایتد از رژیم غذایی کریستیانو رونالدو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مصطفی آجورلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رهبر حماس: طوفان الاقصی روحی تازه در کالبد آرمان فلسطین دمید

به گزارش قدس آنلاین الحیه در گفت وگوی اختصاصی با شبکه ماهواره ای الاقصی افزود: ابعاد سیاسی، راهبردی و انسانی نبرد طوفان الاقصی محقق شد و این عملیات راه را بر طرح‌های دشمن برای کوچاندن ملت فلسطین بست.

وی اضافه کرد: طوفان الاقصی ضربه‌ای پیش‌دستانه به دشمن قبل از حمله به غزه و آزادی اسرا از زندان‌های دشمن یکی از اهداف این نبرد بود.

الحیه گفت: مقاومت در این نبرد آرمان فلسطین را در سراسر جهان زنده کرد، در کنار این که مقاومت تصویر حقیقی دشمن جنایتکار صهیونیستی را به دنیا نشان داد.

وی افزود: مقاومت کذب ادعاهای دشمن و ارتش شکست خورده آن را برملا کرد و طوفان الاقصی اعتماد رژیم اشغالگر به ارتش و سیستم امنیتی و نظامی خود را از بین برد، همچنین که
حقیقت ارتش جنایتکار صهیونیستی در این نبرد آشکار شد
الحیه ادامه داد: ما به دنبال پایان جنگ هستیم اما رژیم اشغالگر این مسأله را نمی‌خواهد، بلکه نتانیاهو به دنبال توقف جنگ نیست، چرا که اگر جنگ تمام شود وی به زندان می افتد.

وی گفت: نتانیاهو از ترس آینده سیاسی‌اش به دنبال راه انداختن جنگی منطقه‌ای است.

الحیه در ادامه افزود: آینده غزه را مردم این باریکه رقم می‌زنند و مقاومت با قدرت در همه مناطق نوار غزه با دشمن می‌جنگد.

وی افزود: دشمن صهیونیستی با وجود همه تلاش‌ها نتوانست نوار غزه را تحت کنترل بگیرد و خانواده‌های فلسطینی در غزه طرح‌های دشمن را ناکام گذاشتند.

الحیه در پایان تأکید کرد: مقاومت قادر است تا مدت‌های طولانی به مبارزه با دشمن ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا
  • اولین اقدام مالکان جدید باشگاه پرسپولیس
  • اولین واریزی مالک جدید به بازیکنان پرسپولیس
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • معاون رهبر حماس: طوفان الاقصی روحی تازه در کالبد آرمان فلسطین دمید
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی