Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس،  «بسام صباغ» نماینده دائم سوریه در سازمان ملل گفت که برخی از کشورها همچنان در مسیر یافتن راه حل بحران سوریه مانع‌تراشی می‌کنند.

صباغ با بیان اینکه این کشورها نمی‌خواهند که سوریه باثبات باشد، تصریح کرد: «سوریه مخالف هر گونه مداخله خارجی در فعالیت کمیته بررسی قانون اساسی یا تلاش برای تحمیل جدولهای زمانی ساختگی است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد که قانون اساسی و تمامی مسائل مربوط به آن را مردم سوریه تعیین خواهند کرد؛ لذا برخی از کشورها باید رفتار خصمانه و تخریبی خود علیه سوریه را کنار بگذارند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از صباغ گزارش داد، این کشورها باید از سالهای گذشته جنگ، درس بگیرند و هر گونه حضور نظامی خارجی غیر قانونی در اراضی سوریه پایان یابد.

این مسئول سوری خاطر نشان کرد، تحریمهای ظالمانه غرب علیه ملت سوریه باید برداشته شده و از تلاشهای حکومت در زمینه مبارزه با تروریسم نیز حمایت شود.

وی ضمن ابراز تأسف نسبت به سوء استفاده برخی از کشورها از مشکلات مردم سوریه برای دستیابی به اهداف خود، گفت که اهداف این کشورها، به دور از انسانیت و منافع ملت سوریه است.

صباغ درباره ترکیه نیز تأکید کرد که «ترکیه اشغالگر به اقدامات خصمانه خود در اراضی سوریه ادامه می‌دهد و شورای امنیت باید ضمن پذیرش مسئولیت، به این اشغالگری پایان دهد».

در همین ارتباط، فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه شامگاه گذشته در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت که ترکیه و آمریکا باید به اشغالگری اراضی سوریه و چپاول منابع آن پایان دهند(جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/

 

 

  

 

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته قانون اساسی اشغالگری ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون اساسی در حوزه‌های مختلف مدنظر باشد

ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: اجرای قانون اساسی در حوزه‌های مختلف مدنظر باشد، بدون شک آفات و موانع زیادی وجود دارد اما باید در زوایا و قواعد مختلف قانون رعایت شود.

 آیت الله علیرضا عبادی امروز پنجشنبه (۶ ارردیبهشت) در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در سال جاری اظهار کرد: اصل نهضت، انقلاب و نظام برای حق و عدالت است و این هدیه بزرگ خداوند است.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه جریان پنجم اردیبهشت طبس یک سمبل است، افزود: این مهم منحصر به این امر تنها نیست. در فتنه سال ۸۸ که زبان دیپلماسی را کنار زدند، دشمن شکست مفتضحانه ای خورد.

وی تصریح کرد: هر کجا کم آوردیم باید به قانون اساسی رجوع کنیم، همه ما یک خانواده هستیم و مسئولان مختلف باید کمک کنند تا یک نهادی همانند فراجا تنها نماند.

وی افزود: در اغتشاشات تحمیلی دشمن دچار آسیب هایی شدیم اما در مقابل آن جوان های ما همه گوش شنوا دارند و می توان با آن ها حرف زد منتها در کنار عمل. 

امام جمعه بیرجند گفت: دشمن در تبلیغات و توجیهات مهارت دارد اما مقاومت مردم غزه و عملیات وعده صادق گوش ها را شنوا کرده و همه باید هماهنگ و حساب شده با هم عمل کنیم.

آیت الله عبادی در پایان تصریح کرد: ما حرف برای گفتن داریم اما شرایط این تبیین را باید با کار فرهنگی فراهم کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بحرینی: چندجانبه‌گرایی ستون اساسی برای تقویت صلح است
  • اجرای قانون اساسی در حوزه‌های مختلف مدنظر باشد
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان
  • بورل: تخریب شهر‌های غزه از تخریب شهر‌های آلمان در جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم
  • بورل: ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • بورل: به همکاری با آنروا ادامه می دهیم