Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرنی مصطفی پور عصر روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شناگر مهابادی مسیر پنج کیلومتر و ۵۹ متر در دریاچه سد مهاباد را در مدت زمان ۲ ساعت و پنج دقیقه و ۳۴ صدم ثانیه به صورت دست و پای بسته طی کرد.

وی با بیان اینکه "جمال رسولی" برای شکستن این رکورد طی یک سال گذشته تمرین کرده بود، ادامه داد: رکورد قبلی شنا با دست و پای بسته با چهار کیلومتر و ۳۰ متر در مدت زمان یک ساعت و ۵۹ دقیقه در اختیار همین ورزشکار بود که سال گذشته آن را ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار داشت: اگر تا پایان سال کسی نتواند این رکورد را بشکند، رکورد گینس شنا با دست و پای بسته در سطح کشور و جهان به نام این ورزشکار مهابادی ثبت خواهد شد.

جمال رسولی شناگر ۴۴ ساله مهابادی همچنین رکورد ۲۱ کیلومتر شنا در دریاچه سد مهاباد را نیز در کارنامه خود دارد.

به گزارش ایرنا، ثبت این رکورد در مهاباد با حضور اصحاب رسانه، داور و ناظر ویژه ثبت رکورد گینس در کشور با شرایط خاصی از جمله تصویر برداری بدون قطع از مسافت طی شده صورت گرفت و در کنار آن تیم‌های پزشکی و غواصی نیز وی را به منظور جلوگیری از هر گونه مشکل جسمی و حادثه ، تحت نظر داشتند.

برچسب‌ها مهاباد فدراسیون های ورزشی آذربایجان غربی کتاب رکوردهای گینس وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد فدراسیون های ورزشی آذربایجان غربی مهاباد فدراسیون های ورزشی آذربایجان غربی کتاب رکوردهای گینس وزارت ورزش و جوانان دست و پای بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۶۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیکان امروز در شرایطی که با ترکیبی کاملا جوان مقابل مس رفسنجان در جان حذفی به میدان رفت، توانست بازی را به 120 دقیقه بکشاند و در نهایت ضربات پنالتی این تیم را بازنده کرد.

یکی از بازیکنان جوان پیکان که چند هفته‌ای است در لیگ برتر هم در ترکیب تیمش بازی می‌کند، توانسته خوش بدرخشد، ابوالفضل زمانی است. بازیکنی که یکی از جوان‌ترین بازیکنان لیگ برتر هم محسوب می‌شود.

زمانی امروز در ترکیب پیکان مقابل مس به میدان رفت و توانست نمایش خوبی داشته باشد. او تک گل تیمش را در مصاف حساس جام حذفی به ثمر رساند، اما مهم‌تر از این مساله رکوردی است که این بازیکن در دوندگی به جا گذاشته است.

بر اساس آمار GPS باشگاه پیکان، ابوالفضل زمانی بیشتر از 17 کیلومتر در طول 120 دقیقه دوندگی داشته تا یک رکورد ویژه را ثبت کند. رکوردی که می‌تواند در جهان هم قابل قبول باشد و اتفاق خوبی برای او و کادرفنی پیکان محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد!(عکس)
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن محمدرضا ریگی
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • پاکسازی حاشیه سد مهاباد به مناسبت روز جهانی زمین پاک