Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:23:44 GMT

کرونا ۹ کرمانشاهی دیگر را به کام مرگ کشاند

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۷۰۱۴

کرونا ۹ کرمانشاهی دیگر را به کام مرگ کشاند

«مهدی محمدی» سه‌شنبه شب به خبرنگار ایرنا افزود: هم‌اکنون یک هزار و ۲۰۵ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند که نسبت به روز گذشته ۲۰ نفر کمتر است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: از این تعداد ۲۱۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و حال ۴۹ نفر هم وخیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در شبانه‌ روز گذشته ۲۵۷ نفر شامل ۱۰۹بیمار مثبت بستری و ۱۴۸بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که در مقایسه با روز گذشته ۱۰۷نفر کمتر است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۹ نفر در مراکز درمانی استان با علایم بیماری کرونا بستری و ۱۸۳نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

محمدی ادامه داد: در شبانه روز گذشته ۴۷۳ بیمار هم در مراکز درمانی استان کرمانشاه برای تزریق رمدسیویر بستری موقت شدند که نسبت به روز قبل ۶۲ نفر بیشتر است.

براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، از روز شنبه سوم مهر ماه شهرستان‌های پاوه، گیلانغرب، اسلام‌آبادغرب، هرسین، کرمانشاه، جوانرود، سرپل‌ذهاب و روانسر در وضعیت قرمز و شهرستان های سنقروکلیایی، کنگاور و صحنه در وضعیت نارنجی و شهرستان های قصرشیرین، ثلاث باباجانی و دالاهو نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهرستان و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.      

برچسب‌ها ویروس کرونا کووید-19 کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کووید 19 کرمانشاه ویروس کرونا کووید 19 کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۷۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موانع آبگیری سد قشلاق صحنه

غلامرضا شهبازی، فرماندار صحنه گفت : صحنه یکی از شهرستان‌های شرقی استان کرمانشاه در ۵۵ کیلومتری از مرکز استان واقع شده که دارای دو بخش مرکز و دینور است.

وی صحنه را یکی از شهرستان‌های پیشرو در حوزه صنعت و کشاوری معرفی کرد و گفت: صحنه بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ هکتار از باغات استان کرمانشاه را به خود اختصاص داده و بیش از ۳۵ درصد محصولات باغی استان را تأمین می‌کند.

فرماندار صحنه با اشاره به آب و هوای متبوع و دلپذیر این شهرستان، تصریح کرد: صحنه به واسطه دارا بودن چشمه‌سار‌ها و سراب‌های زیبا یکی از شهرستان‌های منحصربه‌فرد است که همواره پذیرای مهمانی از استان و خارج از استان است.

وی در خصوص مشکلات سد قشلاق صحنه، تصریح کرد: عملیات اجرایی احداث سد قشلاق صحنه به‌عنوان مگاپروژه عمرانی در سطح استان در راستای طرح اقتصادی توسعه و رونق کشاورزی توسط آب منطقه‌ای سال ۱۳۸۸ کلنگ‌زنی شد.

شهبازی تصریح کرد: روستا‌های اسلام آباد و قشلاق در کاسه سد واقع شده که آب منطقه‌ای در ارزیابی اراضی کشاورزی و املاک واقع در این مناطق اقداماتی داشته و حدود ۸۰ هکتار از ۳۳۰ هکتار آن تملک و به نام دولت سند زده، اما در سال ۹۴ اداره اوقاف اعلام کرد املاک این چند روستا وقف خاص است.

وی ادامه داد: همین موضوع دوگانگی را برای آب‌منطقه‌ای به وجود آورده، علی‌رغم اینکه این پروژه عمرانی حدود بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و باید آبگیری شود به واسطه مشکل اوقافی همین طور مسکوت مانده و مردم از نعمت بزرگ این سد متنعم نشده‌اند.

فرماندار صحنه تصریح کرد: اخیرا جلسه‌ای به منظور پیگیری مشکلات و مرتفع کردن موانع آبگیری سد قشلاق صحنه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، نماینده منتخب مردم صحنه، کنگاور و هرسین در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل ادارات مرتبط با این موضوع در محل سالن جلسات فرمانداری صحنه برگزار و تصمیماتی برای رفع موانع موجود اتخاذ شد.

وی ادامه داد: در نهایت مقرر شد تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه نتیجه کارشناسی اوقاف و آب منطقه‌ای به معاونت عمرانی استانداری و فرمانداری ارائه شود تا به سمع و نظر مردم برسد.

شهبازی در بحث جانمایی روستا‌های اسلام آباد و قشلاق توسط بنیاد مسکن هم، گفت: اولویت با اهالی روستا‌هایی است که هم‌اکنون در روستا استقرار دارند که ۱۶۷ قطعه جانمایی شده و در صورت تعداد بیشتر، بنیاد مسکن زمین را تأمین می‌کند.

وی درخصوص شهرک صنعتی شهرستان صحنه، گفت: شهرک صنعتی آب‌باریک یکی از شهرک‌های صنعتی پویا و فعال استان است که واحد‌های اقتصادی بزرگی همچون ایران خودرو، ذوب‌آهن نورد شهدای کرمانشاه و... در آن استقرار دارند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آرمین زارعی در بیمارستان بستری شد
  • بستری شدن آرمین زارعی خواننده به دلیل فشار عصبی
  • آرمین زارعی به دلیل فشارعصبی دربیمارستان بستری شد
  • بهسازی و آسفالت ۹۴ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه
  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • موانع آبگیری سد قشلاق صحنه
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • نگاهی آماری به بارش‌های امسال کرمانشاه