Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@17:48:46 GMT

کشف یک‌تن انواع مواد مخدر در خراسان‌شمالی

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۷۲۳۱

کشف یک‌تن انواع مواد مخدر در خراسان‌شمالی

سرهنگ محمد غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، اظهار کرد: مبارزه بی‌امان با مواد مخدر که سرمنشأ بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است، همواره و به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد. 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون یک‌تن و ۶۹۲ کیلو و ۹۸۸ گرم مواد مخدر سنتی در سطح استان کشف و ضبط‌شده است، گفت: در همین مدت ۷ کیلو و ۱۱۷ گرم مواد مخدر صنعتی نیز کشف‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی ادامه داد: در همین مدت ۷۲۴ نفر قاچاقچی و خرده‌فروش و همچنین ۲۲۳ نفر معتاد نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی‌شده‌اند. 

سرهنگ غلامی بابیان اینکه در این بازه زمانی درمجموع یک‌تن و ۷۰۰ کیلو و ۱۰۵ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۹۴۷ نفر نیز متهم دستگیرشده‌اند، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۶۹۹ مورد طرح مبارزه با مواد مخدر در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته‌شده است. 

وی یادآور شد: ۱۶۰ مورد طرح پاک‌سازی نقاط آلوده، ۱۳۶ مورد طرح کنترل محورهای مواصلاتی، ۶۶ مورد طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ۱۱۹ مورد طرح پاک‌سازی اطراف مدارس و ۱۵۸ مورد طرح تشدید مبارزه با فروشندگان و توزیع‌کننده مواد مخدر ازجمله طرح‌های اجراشده در این مدت در سطح استان بوده است. 

سرهنگ غلامی همچنین بابیان اینکه در این مدت تعداد ۱۸ عملیات مشترک برون‌استانی نیز اجراشده است، خاطرنشان کرد: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با افزایش ۲۰ درصدی همراه بوده است. 

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ۱۹ مورد عملیات درون استانی نیز در این مدت توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اجراشده است، خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی تعداد ۲۸ دستگاه خودرو توقیف و همچنین تعداد ۹ باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان متلاشی‌شده‌اند.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر خراسان شمالی کشف آسیب های اجتماعی مواد مخدر مورد طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۷۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان کشف شده طی شش ماه گذشته در استان کرمانشاه، امروز امحا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، کیوان گل‌آوری امروز _ یکشنبه نهم اردیبهشت _ در مراسم امحای مواد مخدر و روان گردان مکشوفه که در کیلومتر سوم جاده سراب نیلوفر برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان که نتیجه زحمات دستگاه‌های کاشف در مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه نیروهای جان بر کف انتظامی استان در شش ماه گذشته است، امروز امحا شد.

وی افزود: در این مدت تعداد قابل توجهی قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضائی ارجاع داده شدند.

️سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اجرای چنین برنامه‌هایی از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر است که در طول سال اجرا می‌شود و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روان‌گردان به‌عنوان یک آسیب شوم و جبران‌ناپذیر است.

کد خبر 748724

دیگر خبرها

  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • (ویدئو) ماجرای کم شدن لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت؛ مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر