Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم، در راستای اجرای مقررات و قوانین موضوعه بخش حمل و نقل جاده‌ای، آزمون بدو خدمت رانندگان ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای در استان قم برگزار شد.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم در تکمیل این خبر افزود: پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا، طی هفته گذشته و با رعایت جامع شیوه نامه‌های بهداشتی ، آزمون بدو خدمت رانندگان ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای از جمله کالا و مسافر در استان قم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید سالاری تعداد شرکت‌کنندگان در این آزمون را ۷۰ نفر اعلام کرد و افزود : با توجه به تمهیدات به عمل آمده و رعایت جامع اصول فاصله‌گذاری اجتماعی و دیگر تقیدات مربوطه، نسبت به برگزاری آزمون بدو خدمت رانندگان در حوزه معاونت حمل ونقل این اداره کل اقدام شد.

وی در مورد شیوه برگزاری کلاس‌های آموزشی این دوره اظهار کرد: همانطور که همگان اطلاع دارند بیشتر کلاس‌های آموزشی در سراسر کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی تشکیل می‌شود‌.

سالاری ادامه داد : پس از اطلاع رسانی در مورد زمان تشکیل کلاس‌های آموزشی در فضای مجازی رانندگان متقا ضی دریافت کارت هوشمند، ضمن بهره مندی از این کلاس‌ها و به صورت خودخوان آماده شرکت در آزمون مذکور شدند.

معاون حمل ونقل اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم در بخشی دیگر از این خبر به سرفصل سؤوالات مطروحه در آزمون بدو خدمت رانندگان ناوگان عمومی جاده‌ای اشاره و تصریح کرد : اهم سرفصل‌ها شامل قوانین حمل بار ، سلامت شغلی ، امداد و نجات ، مهارتهای رانندگی ، ابعاد و اوزان بار ، مهار بار و .... بوده است .

حمید سالاری برگزاری آزمون بدو خدمت رانندگان را در زمره قوانین لازم الاجرا برای دریافت کارت هوشمند رانندگان دانست و تاکید کرد: اوراق امتحانی پس از برگزاری آزمون برای تصحیح و نمره دهی به دفتر حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ارسال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ممتحنین پس از احراز نمره قبولی در آزمون بدو خدمت می‌توانند برای دریافت کارت هوشمند رانندگان ناوگان عمومی اقدام کنند.

سالاری درخاتمه ضمن تشکر از داوطلبان شرکت کننده در آزمون و همچنین مجریان دست‌اندرکار برگزاری این آزمون تصریح کرد: آزمون بدو خدمت رانندگان ناوگان عمومی جاده ای استان قم با وجود دوسال وقفه به خوبی برگزار شد.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

منبع: فارس

کلیدواژه: آزمون استان قم رانندگان حمل و نقل جاده ای راهداری و حمل ونقل جاده ای جاده ای استان قم برگزاری آزمون نقل جاده ای اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس

تین نیوز

شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه در سال گذشته نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی مورد توجه ویژه قرار داشت، گفت: در این راستا ۲۷ دستگاه ون و ۱۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهر افزوده شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهدی نوبانی در هرمزگان با اشاره به اهمیت حمل و نقل عمومی در شهر بندرعباس گفت: تغییر در زیرساخت های شهری باید با اولویت دهی به حمل و نقل عمومی انسان محور همراه باشد.

نوبانی ادامه داد: با یکپارچه سازی و ترکیب بسترهای حمل و نقل انسان محور شهروندان به استفاده از حمل و نقل پاک ترغیب می شوند.  

وی با اشاره به شرایط اقلیمی این شهر عنوان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی و همچنین ساختار خطی و طولی شهر، شاید استفاده از دوچرخه و یا محورهای پیاده فقط در فصل معینی از سال امکان پذیر باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی، استفاده از حمل و نقل عمومی از محدود گزینه های در دسترس جهت بهبود وضعیت آلودگی هوای شهر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • سیستم خودران تسلا در ۱۳ تصادف مرگبار دخیل بوده است
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • کنوانسیون کارخدمه رانندگان (AETR) با تصویب در پاستور جهت گام آخر به بهارستان ارسال شد
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند