Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@09:50:09 GMT

زنده از حواشی پاریس - منچسترسیتی

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۷۳۵۴

زنده از حواشی پاریس - منچسترسیتی

تیم های فوتبال پاریس سن ژرمن و منچسترسیتی در حساس ترین دیدار از هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در پارک دو پرنس پاریس به مصاف هم می روند.

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوم از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا آغاز شده و در بزرگترین و حساس ترین دیدار این شب، دو تیم پاریس سن ژرمن و منچسترسیتی که به دلیل مالکین ثروتمند خود به تیم های متمول اروپایی معروف هستند، در استادیوم پارک دو پرنس شهر پاریس به مصاف هم می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 


22:15- تتوی جالب یک هوادار پاریسی در خارج از استادیوم.

 

 


22:10- پیش از آغاز این دیدار، تیم های جوانان پاریس و سیتی به مصاف هم رفتند که با تساوی یک - یک به پایان رسید.

 

 

 


22:05- مسی اینگونه و با لبخندی بر لب و نوشیدنی در دست، وارد استادیوم شد. او پس از جنجال های تعویض در بازی با لیون، یک بار دیگر برای تیمش به میدان می رود.

 

 


22:02- پارک دو پرنس آماده برگزاری نبردی حساس و احتمالا تماشایی. قرار است بیش از 90 دقیقه، ستارگان گران قیمت دو تیم در این ورزشگاه با یکدیگر به نبرد بپردازند.

 

 


22:00- گواردیولا در مصاحبه ای کوتاه به خبرنگار لیگ قهرمانان گفت: همه چیز عالی ‌بود ،‌ سفر عالی ، هتل عالی و یک شهر عالی. من سال ها از کار با مسی لذت بردم ، اگر قرار باشد جلوی این بازیکن بازی کنید ، بازی سختی خواهد بود ، ما ایده های داریم تا بازی مورد نظرمان را انجام دهیم

 

 

 

 


21:55- گواردیولا نیز ترکیب تیمش را مطابق انتظار با عناصر در دسترسش انتخاب کرده است. گابریل ژسوس نیز روی نیمکت حضور دارد.

 

 

 


21:50 - ترکیب پاریسی ها اعلام شد و این تیم با خط حمله مخوف خود به مصاف میهمانش می رود. تقابل دوباره میان گواردیولا و مسی نیز جالب توجه خواهد بود.

پاری سن ژرمن منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۷۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان بی‌تاثیر بود؛ بدون دست هم می‌توانست بازی کند!

به گزارش همشهری‌آنلاین، یکی از کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان این بود که بالاخره علیرضا بیرانوند به این بازی می‌رسد یا نه.

گلر ملی‌پوش پرسپولیس تازه گچ دستش را باز کرده بود و مخصوصا بعد از آنکه امیررضا رفیعی در مسابقه جام حذفی ۴‌گل از آلومینیوم اراک خورد، حساسیت‌ها در مورد قفس توری قرمزها هم افزایش پیدا کرد. نهایتا و در شرایطی که حتی تا چند ساعت قبل از بازی هم باشگاه پرسپولیس اطلاع‌رسانی دقیق در این مورد انجام نداده بود، شاهد حضور بیرو در ترکیب اصلی قرمزها بودیم.

با این حال روند مسابقه طوری بود که اگر خود رفیعی یا حتی بیرانوند با همان دست گچ‌گرفته هم درون دروازه قرار می‌گرفتند، اتفاقی نمی‌افتاد. به یمن کیفیت بالای بازی، بیرانوند کلا روی یک توپ بیرون از چارچوب اثر گذاشت!

کد خبر 849270 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها عليرضا بيرانوند باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • حواشی عجیب بازی پرسپولیس و سپاهان در آزادی / فیلم
  • ورود فدراسیون فوتبال به حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان در آزادی / فیلم
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران
  • شورای تامین مجوز حضور زنان را صادر نکرد؛ ترکش‌های حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان؟
  • حواشی فوتبال جنجالی بهانه دست کیهان داد: دیدید ورود زنان غلط بود؟
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان بی‌تاثیر بود؛ بدون دست هم می‌توانست بازی کند!
  • ببینید | خلاصه بازی منچسترسیتی ۵ - ولورهمپتون ۱