Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@02:39:50 GMT

لزوم توجه به حفظ و حراست از محیط زیست

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۷۷۵۳

لزوم توجه به حفظ و حراست از محیط زیست

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، جلسه کارگروه مدیریت پسماند بخش بولی به ریاست حاتمی بخشدار بولی و با حضور سایر اعضای کارگروه در مسجد امام خمینی گنجوان برگزار شد.

بخشدار بولی در این جلسه با اشاره به اهمیت حفظ و حراست از محیط زیست بر ترویج فرهنگ بهره برداری صحیح از محیط زیست در جامعه تاکید کرد و گفت: جهت نهادینه ساختن این فرهنگ آموزش‌های لازم را باید از خانواده‌ها شروع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود حاتمی استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را یکی دیگر از راه‌های ترویج فرهنگ استفاده صحیح از محیط زیست عنوان کرد و افزود: تمامی آحاد جامعه باید به این موضوع مهم توجه جدی داشته باشند.

در ادامه مرادی رئیس محیط زیست شهرستان چوار ضمن تأکید بر دفن اصولی و بهداشتی پسماند‌ها گفت: دهیاران باید نسبت مکان یابی جدید برای دفن پسماند‌های روستایی جهت تایید به اداره محیط زیست اقدام کنند.

مکان یابی دفن پسماند، دفن اصولی زباله‌های روستایی، نظارت ویژه به محل نگهداری پسماند‌ها دامی در محدوده روستاه، جلوگیری از انباشت فضولات حیوانی، دفن پسماند شرکت‌های مستقر در منطقه از جمله دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حفاظت از محیط زیست مدیریت پسماند محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست

به گزارش خبرگزاری مهر، نرجس شهمیری، با اشاره به اینکه سی و هشتمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست و چهارمین جلسه این شورا در دولت مردمی و انقلابی برگزار می‌شود، تعیین بهای جانوران وحشی از لحاظ مطالبه ضرر و زیان، سند فرابخشی برای نجات یوزپلنگ آسیایی، ارتقای سطح حفاظتی شش منطقه، اصلاح و بازنگری و اجرای پروژه‌های ۵ منطقه، ارجاع کار سیستمی و پایش خود اظهاری در پایش آلاینده‌های واحدهای مشمول خود اظهاری و به‌روزرسانی تعرفه‌های آزمایشگاه‌ها جهت آزمایشگاه‌های معتمد سازمان حفاظت محیط زیست را از جمله دستورات سی و هشتمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست عنوان کرد.

کد خبر 6094866

دیگر خبرها

  • حفاظت از محیط‌ زیست مردمی شود/ لزوم برخورد با بهره‌برداران خاطی
  • لزوم بهره‌گیری از فناوری‌ و دستاورد‌های دانش‌بنیان در حفاظت محیط زیست
  • جمع آوری ۹۰ تن پسماند و نخاله ساختمانی در پویش «مسیرسبز- ایران پاک»
  • لزوم توجه به رویکردهای اساسی برای تفکیک زباله از مبدا
  • جمع آوری ۹۰ تن پسماند و نخاله ساختمانی در پویش مسیر سبز ایران پاک
  • ۹۰ تُن پسماند و نخاله ساختمانی در استان مرکزی جمع‌آوری شد
  • جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست
  • سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود
  • بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن
  • برپایی پویش های هفته زمین پاک در مازندران