Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@07:10:30 GMT

اصالت دینی و ولایی مردم قم مثال زدنی است

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۷۸۷۰

اصالت دینی و ولایی مردم قم مثال زدنی است

ایسنا/قم نماینده ولی فقیه در استان قم گفت: مردم قم در کمک به محرومان یک سابقه بسیار دیرینه دارند و بسیار با شخصیت و نوع دوستی و پافشاری بر اصالت دینی و ولایی خود مردمانی مثال زدنی هستند و اگر کسی این واقعیت را ببیند و درک کند می‌تواند به خوبی از این ظرفیت استفاده کند.

آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار با اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم و جمعی از مسئولان این اداره‌کل که در سالن محراب حرم حضرت معصومه (س) انجام شد، از عملکرد پنج‌ساله کمیته امداد در استان قم در رسیدگی به وضع محرومان و مستضعفان تشکر و عنوان کرد: گزارش ارائه‌شده از کمیته امداد و آمار شما نشان‌دهنده رشد بسیار مطلوب در کمک‌های مردمی و رسیدگی به محرومین است و این در حالی است که عموم مردم در وضعیت اقتصادی مناسبی به سر نمی‌برند ولی مردم وقتی می‌بینند که از خود نیازمندتر وجود دارد از جان و دل برای محرومین انجام وظیفه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص مردم قم گفت: مردم قم در کمک به محرومان یک سابقه بسیار دیرینه دارند و بسیار باشخصیت و نوع‌دوستی و پافشاری بر اصالت دینی و ولایی خود مردمانی مثال زدنی هستند و اگر کسی این واقعیت را ببیند و درک کند می‌تواند به‌خوبی از این ظرفیت استفاده کند.

امام‌جمعه قم بیان کرد: همان‌طور که رهبر انقلاب اسلامی بر خودکفایی خانواده‌های نیازمند چندین بار تأکید کردند، باید کاری کنیم که این خانواده‌ها به خودکفایی برسند و کمیته امداد محل استقرار برای محرومان و نیازمندان نباشد بلکه محل عبور برای این قشر باشد.

وی ادامه داد: فکر، طرح و برنامه صحیح برای نیازمندان و ایجاد انگیزه و مشوق‌ها ازجمله ایجاد کارگاه‌های گروهی می‌تواند راهکار خوبی برای افزایش اشتغال‌زایی باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آیت الله سعیدی کمیته امداد امام خمینی کمیته امداد مردم قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۷۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست امضای تفاهمنامه همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور با کمیته امداد امام خمینی (ره) فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت در دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این تفاهمنامه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، راه اندازی مراکز مشاوره در کتابخانه های عمومی و اجرای طرح «راه زندگی» با حضور مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

برنامه مورد اشاره فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در فتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 6090181 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • رسانه‌های بیگانه چگونه مانع از دیدن اخبار خوب کشور شدند
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • حکمرانی ولایی، نظریه جدید در مدل حکمرانی
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • کرمانشاه به مرکز پشتیبانی حوادث و سوانح غرب کشور تبدیل شود