Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در اطلاعیه‌ای که سه‌شنبه شب انتشار یافت، همچنین آمده است: از آنجا که بر اساس آخرین شواهد علمی معتبر کمیته علمی کرونا، واکسیناسیون زنان باردار در مراکز واکسیناسیون توسط شبکه بهداشتی با واکسن سینوفارم انجام می شود، تصمیمی برای واردات واکسن فایزر وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر توصیه سازمان جهانی بهداشت، بهترین واکسن، نخستین واکسن در دسترس افراد است؛ در همین راستا جمهوری اسلامی ایران از همان بدو واکسیناسیون، معتبرترین واکسن ها را تهیه کرده و در بخش تولید داخلی نیز ضمن تسهیل در امور تولید کنندگان، به منظور تامین سلامت مردم در این موضوع، سختگیری هایی لحاظ کرده است. لذا از هموطنان عزیز تقاضا شده است که نسبت به تزریق واکسن کرونا در اسرع وقت اقدام کنند.

بنا به این گزارش، تاخیر در دریافت واکسن حتی برای یک روز، موجب تاخیر در ایمنی لازم جامعه می شود؛ لذا با تکیه بر اهمیت موضوع، اقدام به دریافت واکسن کرده و منتظر واکسن دیگری نباشند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی رییس جمهوری، معاون اول، وزیر بهداشت و تمامی ارکان دولت، روند واردات و تامین واکسن کرونا به طور چشمگیری سرعت گرفته و به تبع آن نیز تزریق واکسن با سرعت مناسبی در کشور در حال اجراست.

وزارت بهداشت تصریح ساخت که در قالب قرنطینه هوشمند و پس از رسیدن جامعه به سطح مناسبی از پوشش واکسیناسیون، محدودیت های اعمال شده در طول مدت مقابله با کرونا برای افراد واکسینه شده برداشته می شود. بنابر این هموطنانی که تا کنون موفق به تزریق واکسن نشده اند، می توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir اقدام به اخذ نوبت و تزریق واکسن کرونا کنند.

برچسب‌ها واکسن واکسن کرونا بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واکسن واکسن کرونا بهداشت و سلامت واکسن واکسن کرونا بهداشت و سلامت واکسن کرونا تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۷۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ادارات در شهرستان فرخشهر در دستور کار قرار گیرد

نماینده شهرستان فرخشهر در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: استقرار ادارات با توجه به تفکیک این شهرستان از شهرستان شهرکرد باید در دستور کار قرار گیرد.

روح‌الله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: اخذ ماده ۲۳ برای احداث فرهنگسرا و سالن ورزشی دو هزار نفری شهر فرخشهر و استقرار ادارات با توجه به تفکیک این شهرستان از شهرستان شهرکرد باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه محور فرخشهر به کیار، مشکلاتی را برای اهالی به همراه دارد، افزود: اجرای چهارخطه این جاده آغاز شد، اما سرعت پیشرفت پروژه کم شده است که انتظار می‌رود موانع مرتفع و محور فرخشهر به کیار هرچه سریع‌تر تکمیل شود، همچنین اصلاح راه‌های روستایی و نقاط حادثه‌خیز باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده شهرستان فرخشهر در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به نوسازی ساختمان مرکز بهداشت شماره دو شهر فرخشهر و روستای دستگرد امامزاده تصریح کرد: وضعیت مراکز بهداشت و درمان شهرستان فرخشهر بسیار تأسف‌بار و ساختمان‌های مراکز بسیار فرسوده است.

عباسی خاطرنشان کرد: تعهدات خیران در احداث مرکز بهداشت روستای دستگرد امامزاده انجام اما هنوز اقدامی از سوی مرکز بهداشت صورت نگرفته است.

کد خبر 751338

دیگر خبرها

  • کسانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده‌اند بخوانند | این واکسن کرونا خونمان را لخته کرده است؟
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • استقرار ادارات در شهرستان فرخشهر در دستور کار قرار گیرد
  • اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!
  • مصائب یک واردات موسیقایی/ رایزنی با ارشاد اقدام با صمت!
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود