Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@18:38:14 GMT

هم‌تیمی سابق رونالدو شیرفروش شد!

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۸۲۷۹

صراط:

ریچارد اکرسلی، مدافع انگلیسی سابق منچستریونایتد اکنون روی به کار جدیدی آورده و دیگر فوتبال بازی نمی‌کند.

او که محصول آکادمی منچستریونایتد است در سال‌های 2007 تا 2009 در تیم اصلی شیاطین سرخ حضور داشت ولی تنها 4 بار موفق شد در ترکیب اصلی قرار گیرد.

او پس از 3 سال ناکامی در لیگ‌های انگلیس راهی آمریکا شد و 3 سالی برای تیم تورنتو بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در سال 2014 به ردبول نیویورک رفت و در سال 2016 پس از 6 بازی در تیم «اولدهام اتلتیک» انگلیس از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

مارکا در گزارشی مدعی شد که هم بازی سابق رونالدو اکنون روی به شیر فروختن آورده است.

اکرسلی گفت: اولدهام نه پول داشت و نه امید برای بازی، من هم تازه ازدواج کرده بودم و یک بچه در راه داشتم به همین خاطر به همسرم گفتم که باید از فوتبال کناره گیری کنم. اکنون روانم آسوده است و به اندازه کافی پول دارم.

وی ادامه داد: وقتی رونالدو به منچستریونایتد بازگشت به او خیلی فکر کردم. آخرین باری که او در یونایتد بود، من هم در تیم حضور داشتم و با هم تمرین می‌کردیم. او هنوز فوتبالیست است ولی من شیرفروش شده‌ام.

اکرسلی گفت: اوضاعم خیلی خوب است. خانه خودم را دارم، در باغم محصولات زیادی کشت می‌کنم و خوشحالم. در این دهکده همه گیاه خوار هستند و همه محصولات 100 درصد اورگانیک است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بازیکن سابق منچستریونایتد لیگ های انگلیس صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۸۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری کاپیتان و بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تیم منتخب خود را معرفی کرد و یازده بازیکن را به عنوان بهترین های فوتبال ایران معرفی کرد.

حیدری در خط دروازه ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال را انتخاب کرد و این در حالی است که او با گلرهایی مثل وحید طالبلو و مهدی رحمتی هم‌تیمی بوده است و اما انتخاب او پیشکسوت فوتبال ایران ناصر حجازی بود.

در خط دفاعی پژمان منتظری و جلال حسینی دو هم‌تیمی خود در تیم ملی را قرار داد و در سمت راست جواد زرینچه پیشکسوت باشگاه استقلال را انتخاب کرد، او در سمت چپ تیم منتخب خود احسان حاج‌صفی دیگر هم‌تیمی خود در تیم ملی را انتخاب کرد.

خط هافبکی که خسرو حیدری انتخاب کرد یکی از جالب‌ترین هافبک‌هایی است که می‌شد انتخاب کرد، حضور مجتبی جباری و محرم نویدکیا، دو بازیکن خلاق و شگفت‌انگیز فوتبال ایران، در پست هافبک وسط و در پست هافبک دفاعی هم باجناق خود امید ابراهیمی را قرار داد.

سه مهاجمی که حیدری در خط حمله تیم منتخب خود قرار داد علی دایی، فرهاد مجیدی و اشکان دژاگه بودند، حیدری در زمان فوتبال خود با مجیدی و دژاگه هم‌تیمی بود و در دوران فوتبال خود رابطه خوبی با آنها داشت.

دیگر خبرها

  • رایان گیگز در ۵۰ سالگی برای سومین‌بار پدر می‌شود
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • تیم رویایی 11 نفره اندی کول از هم تیمی های سابقش در منچستریونایتد / فیلم
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟