Web Analytics Made Easy - Statcounter

عطیه شهسواری گفت: چیزی که برای مسابقات هندبال قهرمانی جهان دغدغه و مهم است سلامتی و منفی بودن تست کرونای بازیکنان است.

ملی‌پوش هندبال زنان در گفت و گو با ایسنا، بعد از کسب عنوان چهارمی آسیا و سهمیه جهانی اظهار کرد: این مسابقات در شرایط خیلی خاصی برگزار شد. ما با آمادگی خوبی به این مسابقات رفتیم. اردوهای مداوم و پشت سر هم را انجام داده و تیم یکدستی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما آنجا شرایط از نظر امکانات خوب نبود و پروتکل‌ها رعایت نمی‌شد.

شهسواری افزود: این شرایط موجب شد کادر فنی تیم ملی از بازی دوم به بعد یکی یکی تست‌هایشان مثبت شود. ما در اکثر بازی‌ها کادر فنی را در اختیار نداشتیم ولی خداراشکر با همین شرایط در بازی‌های گروهی توانستیم پیروز شویم و از گروه بالا بیاییم. نبود کادر فنی در مسابقات نیمه نهایی خیلی حس می‌شد و اگر آنها روی نیمکت بودند ۱۰۰ درصد مقام می‌آوردیم. حال خداراشکر که برای اولین بار توانستیم سهمیه جهانی را بگیریم و زحماتی که برای ما کشیده شده بود را بی نتیجه نگذاریم.  

شهسواری به مثبت شدن تست کادر فنی اشاره کرد و گفت: کرونا همه چیز را بهم ریخت و از چیزی که می‌ ترسیدیم سرمان آمد. بازیکنان در قرنطینه بودند و هیچکدام تستشان مثبت نشد تا روزی که با سوریه مسابقه داشتیم. در آن روز تست صونا بیداد بازیکن پخش ما مثبت شد و دیگر نتوانست بازی کند. 

وی در پاسخ به این‌ سوال که به چه امکانات و شرایطی برای مسابقات جهانی نیاز است افزود: چیزی که دغدغه و مهم است سلامتی و منفی بودن تست‌هایمان است. همگی قبل از مسابقات قهرمانی آسیا دوز دوم واکسن سینورفام را هم زده بودیم ولی نمیدانم چرا تست ها مثبت شد.  ما حتی هیچ بازی تدارکاتی هم نداشتیم، حتی با قطر که قرار بود دیدار تدارکاتی داشته باشیم به خاطر نوع واکسن ما را قبول نکردند. حضور در مسابقات جهانی تاکنون برای ما اتفاق نیفتاده و واقعا مهم است که تست بازیکنان مثبت نشود. من تنها به این موضوع فکر می‌کنم.  

شهسواری گفت: ما می‌توانستیم خیلی راحت تیم قزاقستان را شکست دهیم چون حتی در نیمه اول بازی ما ۵ گل از آن تیم جلو بودیم اما ناهماهنگی و نبود کادر فنی سبب شد بازی را واگذار کنیم. البته بازیکنان همه باسابقه و با تجربه بودند اما اگر کادر روی نیمکت تیم ملی حضور داشت و دلگرمی می‌داد اثر گذار بود و ما می‌توانستیم سوم شویم و برنز بگیریم. 

ملی‌پوش هندبال زنان در خصوص مثبت بودن تست سایر بازیکنان گفت: روزی که از مسابقه برگشتیم همگی علائم گلودرد و آبریزش بینی را داریم اما هنوز جواب تست‌هایمان آماده نشده است.

وی در پایان گفت: از تمامی مربیان خصوصا آقای توانگر که در این سال‌ها حمایت و تلاش کردند که اکنون نتیجه قابل قبول بگیریم تشکر می‌کنم. همچنین از هیات هندبال قزوین که در شرایط خاصی میزبان اردوهای تیم ملی شدند هم تشکر می‌کنم. اگر سوم می‌شدیم خیلی شرایط عوض می‌شد اما نشد و قسمت نبود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی هندبال زنان ایران مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا اردن کادر فنی تست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،فدراسیون کشتی اعلام کرد نظر به سوابق قهرمانی و افتخارآفرینی آقای حسن یزدانی و با توجه به انجام عمل سنگین کتف، تصمیمات کادر فنی در خصوص منتخب وزن ۸۶ کیلوگرم با توجه موارد فوق و مفاد چرخه انتخابی به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

۱- با توجه به اینکه رقابت‌های رنکینگ مجارستان آخرین میدان جدی است که ۵۰ روز پیش از المپیک پاریس برگزار می‌شود، آقای حسن یزدانی که ۹ ماه به دلیل عمل جراحی سنگین بر روی کتف از میادین دور بوده، به تنهایی به مسابقات اعزام خواهد شد و درصورتی که ایشان از سلامت بدنی و آمادگی جسمانی لازم جهت حضور در مسابقات برخوردار باشد و این موضوع مورد تأیید کادر فنی نیز قرار بگیرد، ایشان ملی‌پوش ایران در وزن ۸۶ کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پاریس خواهد بود.

۲- در صورتی که شرایط درج شده در بند ۱ حاصل نشود، کادر فنی به اقتضای شرایط موجود، تصمیمات جدیدی در مورد انتخاب ملی پوش این وزن اتخاذ می‌نماید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور