Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-02@08:20:44 GMT

کره شمالی موشک فراصوت آزمایش کرد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۸۵۳۷

کره شمالی دومین موشک را در دو روز گذشته آزمایش کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، خبرگزاری رسمی کره شمالی اعلام کرد: این کشور یک موشک فراصوت جدید را در ساحل شرقی خود آزمایش کرد.   قابلیت مانور هدایتی و پرواز بدون نیروی موتور در کلاهک منفصل فراصوت از قابلیت‌های موشک جدید است.   ارتش کره جنوبی تایید کرده: موشک فراصوت کره شمالی در آب‌های ساحلی شرقی فرود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ارتش کره شمالی دیروز هم از آزمایش موشکی جدید همسایه شمالی خبر داد.   نماینده کره‌شمالی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل گفت: آزمایش موشکی حق پیونگ‌یانگ است؛ اما علیه هیچ کشوری استفاده نمی‌شود. برچسب ها: کره شمالی ، پرتاب موشک ، موشک فراصوت

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کره شمالی پرتاب موشک موشک فراصوت موشک فراصوت کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین آزمایش بزرگترین ناو هواپیمابر خود را آغاز کرد

شینهوا نوشت که فوجیان حدود ساعت هشت صبح به وقت محلی لنگرگاه «جیاننان» در شانگهای را ترک کرد. در این آزمایش «ثبات و قابلیت توان رانشی و سامانه‌های الکترونیکی» فوجیان سنجیده خواهد شد.

فوجیان پس از «لیائونینگ» و «شاندونگ» سومین ناو هواپیمابر چین و بزرگترین کشتی نیروی دریایی این کشور است.

ناو هواپیمابر فوجیان که برای اولین بار در ژوئن ۲۰۲۲ (خرداد- تیر ۱۴۰۱) از آن رونمایی شد، کاملا به صورت داخلی طراحی و ساخته شده است.

این ناو هواپیمابر بزرگتر و به لحاظ فناوری پیشرفته‌تر از شاندونگ (رونمایی شده در ۲۰۱۹) و لیائونینگ است که چین در سال ۱۹۹۸ از اوکراین خرید و آن را بازطراحی کرد.

به غیر از ناو‌های هواپیمابر کلاس فورد (یک کلاس جدید از ناو‌های هسته‌ای توسعه یافته برای نیروی دریایی آمریکا)، فوجیان تنها ناو هواپیمابر در جهان خواهد بود که مجهز به آخرین سامانه الکترومغناطیسی پرتاب هواپیما است.

شی جین‌پینگ رئیس جمهور چین بار‌ها افزایش آمادگی جنگی و پیشرفت‌های فناوری پیش از صدمین سالگرد تاسیس ارتش خلق چین در سال ۲۰۲۷ را خواستار شده است. برخی از افسر‌های نظامی آمریکا پیشتر مدعی شدند که چین تا آن سال یک حمله نظامی برای گرفتن تایوان را آغاز می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • قسام با موشک «رجوم» شهرک حولیت را به آتش کشید
  • شروع تست‌های دریایی ناو هواپیمابر نسل بعدی چین
  • ادعای کره جنوبی درباره ارتباط کره شمالی و جنبش حماس
  • چین آزمایش بزرگترین ناو هواپیمابر خود را آغاز کرد
  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه/ «مغز متفکر پوتین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • اصابت موشک کره‌شمالی به اوکراین؟
  • ادعای ناظران درباره اصابت موشک ساخت کره‌شمالی به خارکیف اوکراین
  • پیش بینی آرتروز ۸ سال زودتر، با هوش مصنوعی و یک آزمایش خون
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین