Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@14:13:52 GMT

۴۷ برنامه همزمان با هفته وقف اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۸۵۹۹

۴۷ برنامه همزمان با هفته وقف اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام مختار کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تبریک فرا رسیدن دهه وقف اظهار کرد: دهه وقف همزمان با سالروز رحلت پیامبر آغاز و به مدت 10 روز ادامه دارد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: دهه وقف فرصت مناسبی برای تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف است و با توجه به اهمیت وقف در جامعه در تقویم ملی کشور  یک روز به نام وقف نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: آغاز برنامه‌های دهه وقف با ماه‌های صفر و ربیع‌الاول، رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع)، شهادت امام رضا (ع) مصادف شده است که در همین راستا برنامه‌های عزاداری و سوگواری این ایام همراه با اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش در بقاع شاخص استان اجرایی می‌شود.
کرمی با اشاره به اینکه امسال هم برنامه‌های دهه وقف با در نظر گرفتن شرایط کرونایی اجرایی خواهد شد، اضافه کرد: امسال 47 برنامه در سطح استان اجرا می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: اهم برنامه‌های دهه وقف در زنجان همایش تجلیل از امنا، واقفین، مدافعان سلامت، کارکنان نمونه، دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار  و مدیران استان، نشست خبری با اصحاب رسانه اجرای مسابقه در صدا و سیما در راستای ترویج فرهنگ وقف، معرفی بقاع متبرکه شاخص استان، معرفی موقوفات شاخص استان برای هر شهرستان دو موقوفه از طریق فضای مجازی، چاپ و تهیه نشریه احسان ماندگار و گزارش کامل بخشی از فعالیت‌های همه واحدهای اوقاف خواهد بود.
وی ادامه داد: تجلیل از خانواده اوقاف، سخنرانی در نمازهای جمعه و گزارش فعالیت‌ها، معرفی امام جماعت موفق، معرفی موسسه قرآنی موفق و برگزاری ۵ محفل قرآنی در سطح استان با حضور قاریان برتر نیز از دیگر برنامه‌هایی است که طی دهه وقف اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: وقف استان زنجان زنجان برنامه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان هفته وقف موسسه قرآنی دهه وقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۸۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند

کیان دُهراب‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد:: ۲۴۰ نفر از اهداکنندگان خون در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) به مرکز اهدای خون خواجو شهر اصفهان مراجعه که از این تعداد ۱۵۵ نفر، موفق به اهدای خون شدند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ذخیره خون استان در زمان حال ۳۵۰۰ معادل ۸ روز است.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان تصریح کرد: شهروندان توجه داشته باشند با هر بار اهدای خون، جان سه نفر نجات پیدا می‌کند.

کد خبر 6097030

دیگر خبرها

  • قبرستان دهخدا تبدیل به پارک می‌شود
  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان
  • قبرستان متروکه منطقه دهخدای زنجان تعیین تکلیف می‌شود
  • ۱۰۰۰ برنامه مناسبتی در دهه کرامت در اصفهان اجرا می‌شود
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • رونمایی از سند راهبردی شیراز همزمان با روز بزرگداشت شاهچراغ (ع)
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • برپایی نمایشگاه هنر در لارستان همزمان با هفته کار و کارگر + تصاویر