Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز جهانبخش روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان اعتبارات از محل استانی و اعتبارات خاص نفت برای اجرای ۲۱ طرح ورزشی، شامل زمین چمن مصنوعی، سالن ورزشی و استخر بانوان در این شهرستان ها هزینه شد.

وی بیان کرد: این طرح ها شامل زمین چمن مصنوعی چم بلبل، چاه تلخ، تلچگاه، بهره عنا، آب انجیر، کلاغ نشین، سرتیره، دیل، آبچیرک، گناوه، پشه کان، جهاد آباد، چهار بیشه و سالن ورزشی اسلام آباد، سرابننیز، امامزاده جعفر، تلخاب شیرین، آرو چهاربیشه بی بی جان آباد و استخر شنا گچساران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانبخش ابراز کرد: از این طرح های ورزشی ۶ طرح با اعتباری بیش از ۴۵ میلیارد ریال تاکنون تمکیل شده است.

وی زمین چمن مصنوعی تلچگاه ، بهره عنا و آب انجیر با اعتباری ۱۵ میلیارد ریال و سالن ورزشی اسلام آباد، سرابننیز و امامزاده جعفر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال از طرح های ورزشی تکمیل شده در این شهرستان هاست.

جهانبخش اظهار داشت: هم اکنون ۱۵ طرح ورزشی در شهرستان های باشت و گچساران در دست اجراست که تاکنون بیش از ۱۴۴ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح ها هزینه شده است.

 سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: میانگین پیشرفت فیزیکی این تعداد طرح های در دست اجرا ۹ تا ۸۰ درصد است.

وی اظهار داشت: از این تعداد طرح ها چهار طرح با اعتباری بیش از ۲۲ میلیارد ریال در شهرستان باشت اجرا شده و این طرح ها شامل زمین چمن مصنوعی چم بلبل، زمین چمن چاه تلخ، زمین چمن تلچگاه و زمین چمن بهره عنا است.

جهانبخش ادامه داد: برای تکمیل این تعداد طرح ها در دست اجرا بیش از۲۰۲ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

در چند سال گذشته ۱۲ زمین چمن مصنوعی،یک مجموعه ورزشی و یک سالن ورزشی در باشت احداث و بهره برداری شده است.

۳۸۰ میلیارد ریال در چند سال گذشته برای اجرای ۴۶ طرح ورزشی در گچساران هزینه شده است.

برچسب‌ها طرح های عمرانی باشت وزارت ورزش و جوانان اعتبارات گچساران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح های عمرانی باشت وزارت ورزش و جوانان طرح های عمرانی باشت وزارت ورزش و جوانان اعتبارات گچساران زمین چمن مصنوعی میلیارد ریال سالن ورزشی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان

رئیس کمیته امداد شهرستان سراوان گفت: سال گذشته بیش از ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی برای دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد سراوان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره)، شهرام رئیسی اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی برای دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد سراوان پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان سراوان افزود: در حال حاضر ۶ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند که از این تعداد، پنج هزار و ۸۰۰ نفر دانش‌آموز و ۵۰۰ نفر نیز دانشجو هستند.

وی با بیان اینکه این قشر سالانه از خدمات و مستمری کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند، افزود: از جمله خدمات امداد ویژه این قشر می‌توان به پرداخت کمک هزینه تحصیلی، توانمندسازی، مشاوره تحصیلی و دوره‌های آموزش تست‌زنی و آمادگی برای کنکور ویژه دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد اشاره کرد.

رئیسی با بیان اینکه ۱۴۰ نفر حامی معلم، حمایت از کودکان نیازمند شهرستان سراوان را برعهده دارند، ابراز کرد: تجلیل از معلمانی که حامی ایتام هستند در روز معلم، یکی از برنامه‌های کمیته امداد شهرستان سراوان خواهد بود.

کد خبر 749443

دیگر خبرها

  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲ بازگردانده می شود
  • بازگشت ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان