Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید محمد شفیع سلگى:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام بر یگانه منجى عالم بشریت حضرت مهدى آخرین ستاره درخشان ولایت و با سلام به نایب بر حقش حضرت روح الله الموسوى الخمینى حامى مستضعفان و با درود خدمت ارواح طیبه شهداى این انقلاب و با سپاس از خداوند کریم که لطفش شامل حال مسلمین است.

از خانواده عزیزم مى خواهم که در غم من گریه و زارى نکنند مبادا باعث ناراحتى حال امام عزیزمان باشید واز شما مى خواهم که امام عزیز را تنها نگذارید و همواره گوش به فرمان پیامبر گونه رهبر باشید.

عزیزان هیچ وقت امام عزیز را تنها نگذارند حتى تا آخرین قطره خون خود. مساجد را خالى نکنید چون مساجد سنگرند.  دنباله رو  راه شهیدان باشید و عبادت خدا را از یاد نبرید چون این دنیا ارزشى ندارد.

برادران جبهه‌ها را خالى نگذارید مگر نشنیدید مردم کوفه چطور امام حسین (ع) را تنها گذاشتند مبادا شما امام را تنها بگذارید برادران عزیز گلها رفتند مبادا از خارها باشیم. نگذارید خون شهدا  پایمال بشود.

خواهرم امیدوارم که بچه هاى خود را خوب تربیت کنی تا براى انقلاب واسلام مفید باشند. در پایان از پدر و مادر و برادر و خواهرم و دوستان مى خواهم که مرا حلال کنند.

انتهای پیام/89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: جبهه امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی + فیلم

مدارک هویتی شهید افغانستانی نشان می‌داد که وی با نام نسیم افغانی و با عضویت بسیجی در گردان «سیف الله» از لشکر ۵ نصر خراسان، در جبهه های نبرد حق علیه باطل حاضر شده است.

خرداد ۱۳۹۹ بود که پیکر یک شهید افغانستانی در منطقه عملیاتی والفجر یک پیدا شد؛ ۲۲ بهمن ۱۳۶۲ در فکه جان خود را فدای اسلام کرد و پیکرش همان جا ماند و پیکرش بر روی دوش هموطنانش در آستان قدس رضوی تشیع شد و به خاک سپرده شد.

در همان زمان سردار باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح درخواست کرد هرکسی که می‌تواند در شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی کمک کند.

حالا پس از سال ها قفل حکایت مفقودی خانواده شهید نسیم افغانی گشوده شد.

با پیگیری ستاد معراج شهدا و انجام تست دی‌ان‌ای از افراد مدعی، نسبت خانوادگی محمد یاسین مرادی فرزند میرزا محمد به عنوان برادر شهید نسیم افغانی محرز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی + فیلم
  • محمد مهاجری به مهدی نصیری: آخر شما را با شاهزاده چکار؟ /یک موی گندیده تاجزاده به همه هیکل شاهزاده کثیف شرف دارد /از این راه برگردید
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • سخنگوی مرکز مبادله طلا و ارز:سکه‌های حراج شده استاندارد بانک مرکزی هستند/مراقب فریب سودجویان باشید
  • ملی پوشان اهداف پروازی با دست خالی از قطر بازگشتند
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد