Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ابراهیم امامی گفت: قرعه‌کشی لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره) پس از رقابت‌های جهانی نروژ برگزار می شود.

به گزارش برنا، محمد ابراهیم امامی گفت: قرعه کشی لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور در سال 1400 جام یادگار امام (ره) پس از رقابت های جهانی نروژ برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی فدراسیون در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: پیش از این قرار بود که مراسم قرعه کشی لیگ برتر باشگاه های کشتی کشور امروز برگزار شود اما به دلیل استقبال کم سابقه تیم ها از این مسابقات و به وجود آوردن فرصت مناسب برای برنامه ریزی بهتر، فدراسیون کشتی و سازمان لیگ تصمیم گرفتند که قرعه کشی لیگ برتر را بلافاصله پس از رقابت های جهانی نروژ برگزار کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر کشتی پس از رقابت های جهانی قرعه کشی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۹۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)

کشتی‌گیران غول پیکر ژاپنی، رقابت ویژه‌ای از رزم سنتی «سومو» را به نمایش گذاشتند: رقبا با نوزادی در بغل باید تلاش می‌کردند بدون توسل به خشونت، گریه نوزاد حریف را در بیاورند.

به گزارش فرارو، در این رقابت عجیب که از سال ۱۹۹۱ و با هدف دعا برای سلامتی و رفاه کودکان برگزار می‌شود، حدود ۱۰۰ نوزاد شرکت کردند.

کشتی «سومو» یکی از ورزش‌های باستانی و پرطرفدار ژاپن است که در دهه‌های اخیر به یک جاذبه گردشگری هم تبدیل شده است. کشتی‌گیران زمان بسیاری را برای آمادگی بدنی در معابد می‌گذرانند. قهرمان این ورزش عنوان یوکوزانا را از آن خود می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • فینال جام حذفی در کدام استان برگزار می شود؟
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد