Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه سال ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

براساس ضوابط مربوط به گزینش هر یک از رشته‌های تحصیلی گروه‌های آموزشی مختلف در پذیرش دوره‌های مذکور از بین متقاضیانی که حدنصاب لازم را احراز کرده‌اند، براساس اولویت کدرشته محل‌های انتخابی و ظرفیت‌های تخصیص داده شده به هر سهمیه، گزینش انجام و اسامی پذیرفته‌شدگان در هر کدرشته محل استخراج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه پذیرفته‌شدگان باید برای اطلاع از زمان ثبت نام از روز شنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۰ به سامانه جامع آموزشی هم آوا دانشگاه جامع علمی – کاربردی مراجعه کنند و سپس با در دست داشتن مدارک مندرج در اطلاعیه و با توجه به کدرشته محل قبولی به نشانی تعیین شده در جدول شماره (۵) دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مذکور مراجعه کنند.

همه پذیرفته شدگان باید در زمان مقرر برای ثبت نام به موسسه کد قبولی خود مراجعه کنند و عدم ثبت نام در تاریخ تعیین شده به منزله انصراف از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

مدارک لازم برای ثبت‌نام دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای:

۱. شش قطعه عکس پرسنلی پشت سفید تمام رخ ۴×۳ تهیه شده در سال جاری.

۲. یک برگ تصویر شناسنامه و اصل آن برای مطابقت.

۳. یک برگ تصویر کارت ملی و اصل آن برای مطابقت.

۴. اصل مدرک فوق دیپلم و یا کاردانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا مدرک کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش به انضمام یک برگ تصویر آن.

۵. اصل کاربرگ ۱۰۱ (گواهی اشتغال به کار) با امضاء و مهر بالاترین مقام مسئول، آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار و برای شاغلین نیرو‌های مسلح ارایه حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار از یگان مربوط برای پذیرفته‌شدگان در کدرشته محل‌هایی که مطابق ضوابط مندرج در دفترچه منحصراً پذیرش از شاغلین صورت پذیرفته است.

۶. اصل کاربرگ ۱۰۳ (فرم تاییدیه معدل) برای فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

۷. مدرکی که وضعیت نظام وظیفه متقاضیان را با توجه به بند ۲-۳ مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحه ۴ و ۵ دفترچه راهنمای پذیرش مذکور مشخص کند. (برای برادران).

بر اساس اعلام دانشگاه جامع علمی کاربردی تمامی کدرشته محل‌های مرکز آموزش علمی کاربردی افق (کد مرکز ۲۳۰۰۱) از دفترچه راهنمای ثبت‌نام حذف شده است و در رشته محل‌های این مرکز هیچ فردی به عنوان قبول معرفی نخواهد شد.

ثبت نام برای متقاضیان پذیرش دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه سال ۱۴۰۰ در روز‌های ۲۴ مرداد تا شهریور بر اساس معدل کل کاردانی صورت گرفت.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش مهارتی دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه جامع علمی کارشناسی حرفه ای مهندسی فناوری پذیرفته شدگان علمی کاربردی کدرشته محل پذیرش دوره ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۹۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز

آفتاب‌‌نیوز :

اسامی پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد.

 مقرر شده بود که پذیرفته‌شدگان، ۳ روز پس از اعلام نتایج یعنی از چهارشنبه ۵ اردیبهشت به درگاه my.medu.ir مراجعه و فرم‌های مربوطه را تکمیل کنند، اما بخش «جذب و استخدام _ کارا» فعال نبود و این موضوع داوطلبان را با چالش مواجه کرده بود.

پیگیری از مسؤولان آموزش و پرورش حاکی از این است که این سامانه از امروز فعال می‌شود. همچنین به داوطلبان برای ثبت اطلاعات و بارگذاری مدارک فرصت کافی داده خواهد شد. 

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • تمدید مهلت ثبت نام کارآموزی آزمون سردفتری
  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟