Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ال بلاد، کاربرانی که دستگاه‌های خود را از iOS ۱۴.۸ به iOS ۱۵ ارتقاء داده اند، پس از استفاده از برنامه اسپاتیفای به طور عجیبی بیش از ۳۰ درصد شارژ باتری تلفن خود را از دست داده اند.

اسپاتیفای در پیامی پس از افزایش تعداد شکایات کاربران گفت: "ما اطلاعات شما را به تیم مربوطه منتقل کرده ایم و آن‌ها در حال بررسی موضوع هستند. جدا از تلاش برای راه اندازی مجدد یا نصب مجدد برنامه، ایده خوبی است که Background App Refresh را غیرفعال کنید. این مورد را همچنین می‌توانید در تنظیمات > General > Background App Refresh پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

این برنامه همچنین بار‌ها و بار‌ها توصیه کرده است که آن را حذف و مجدداً نصب کنید، اما کاربران تأیید کرده اند که با این کار نیز نمی‌توان مشکل را برطرف کرد و آن‌ها هنوز در حال تجربه تخلیه ناگهانی شارژ هستند.

اپل جدیدترین سیستم عامل خود یعنی iOS ۱۵ را به طور رسمی روی تلفن‌های آیفون عرضه کرده و این به روزرسانی در نوع خود بزرگترین به روز رسانی در تلفن‌های آیفون محسوب می‌شود و شامل تعداد زیادی از ویژگی‌ها است و اکنون در دسترس کاربران آیفون قرار دارد.

بیشتر بخوانید

قابلیت Password Monitoring؛ خدمت جدید شرکت اپل

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیستم عامل ios

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۹۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار تمساح با دستان خالی!

دریافت 10 MB کد خبر 6092269

دیگر خبرها

  • دور زدن قانون ممنوعیت آیفون با پرداخت ۲ میلیون تومان برای ریجستری
  • ویژه برنامه‌های خودتان را به مناسبت روز معلم با ما به اشتراک بگذارید
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • مهار تمساح با دستان خالی!
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟