Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@21:04:52 GMT

بیش از ۱۰۰۰ بسته معیشتی در شهرستان رشت توزیع شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۹۴۹۰

بیش از ۱۰۰۰ بسته معیشتی در شهرستان رشت توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید اکبر قاسمی صبح چهارشنبه در مراسم توزیع بیش از ۱۰۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح کمک مومنانه و مواسات به مناسبت هفته دفاع مقدس، گفت: سپاه رشت از ابتدای کرونا تا به امروز بیش از هشت میلیارد تومان بسته معیشتی را بین نیازمندان توزیع کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به تأمین نیازمندی بیمارستان‌های شهر رشت، بیان کرد: نیروهای جهادی برای کمک به بیماران و اجرای طرح شهید سلیمانی در بیمارستان‌های رشت از جمله رسول اکرم (ص)، حشمت، پورسینا و ولایت حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای طرح «نذر نفس»، تصریح کرد: سپاه رشت برای رفع مشکل کمبود اکسیژن بیمارستان‌ها با همکاری خیران بیش از ۵۲ کپسول اکسیژن را به بیمارستان‌ها هدیه کرده است.

قاسمی با بیان اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس، چهل و یکمین پایگاه واکسیناسیون در شهر رشت افتتاح شد، ادامه داد: در مجموع بیش از ۹۷ پایگاه در شهرستان رشت فعالیت دارد.

وی افزود: امروز و به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از دو هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی را به دست نیازمندان می‌رسانیم و ۱۲ کپسول اکسیژن نیز تهیه و در اختیار سپاه رشت قرار گرفته و به صورت امانتی در اختیار مردم نیازمند قرار می‌دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با تاکید بر اینکه هدف سپاه، مردمی کردن طرح مواسات است، گفت: مردم می‌توانند کمک‌های نوع دوستانه خود را از طریق مساجد و پایگاه‌های مقاومت به دست ما برسانند.

کد خبر 5315913

منبع: مهر

کلیدواژه: اکبر قاسمی سپاه قدس گیلان بسته معیشتی رشت اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا مرز مهران هفته دفاع مقدس بوشهر علامه حسن زاده آملی عکس استانها ایلام آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا علی لندی بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان