Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@09:20:26 GMT

دیدارمشاورامنیت ملی آمریکا بابن سلمان

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۹۵۷۲

دیدارمشاورامنیت ملی آمریکا بابن سلمان

مشاور امنیت ملی آمریکا سه شنبه با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان دیدار و با وی دربار موضوع یمن گفتگو کرد. ناطقان:  به نقل از رویترز، یک مقام ارشد دولت آمریکا به رویترز گفت که جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا و محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی "بحث مفصلی" درباره یمن داشتند.



این مقام ارشد آمریکایی گزارش داد که بحث مفصلی در مورد درگیری در یمن انجام شد و دو طرف از تلاش‌های هانس گروندبرگ نماینده ویژه سازمان ملل در یمن حمایت و بر تشدید همکاری‌های دیپلماتیک با همه طرف‌ها تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سالیوان همچنین با خالد بن سلمان، معاون وزیر دفاع عربستان، عبدالعزیز بن سعود بن نایف، وزیر کشور، عبدالله بن بندر، وزیر گارد ملی و دیگر مسئولان سعودی دیدار کرد.

سالیوان به تازگی تور منطقه‌ای را که شامل کشورهایی از جمله عربستان و امارات می‌شود به همراه تیم لیندرکینگ، فرستاده ویژه آمریکا در یمن و برت مک گورک، فرستاده ویژه آمریکا در خاورمیانه آغاز کرد.

همچنین گفته شده که تیم لندرکینگ برای ادامه مذاکرات در منطقه می‌ماند.

علاوه بر این کاخ سفید اعلام کرد سالیوان امروز چهارشنبه با مقامات مصری در قاهره دیدار می‌کند. بر اساس بیانیه ای که کاخ سفید منتشر کرد این جلسه در مورد مسائل مربوط به حقوق بشر، سد النهضه، انتخابات لیبی و روابط اسرائیل و فلسطین خواهد بود.
منبع: ایسنا برچسب ها: دیدار ، ناطقان ، امریکا ، بن سلمان ، دیدار ، مشاور

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دیدار ناطقان امریکا بن سلمان دیدار مشاور بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۹۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است

وزیر کشور گفت: مسئولیت رسیدگی به کشتی پرتغالی توقیف شده توسط سپاه با قوه قضاییه است    احمد وحیدی وزیر کشور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت کشتی پرتغالی توقیف شده گفت: مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است و تخلفی که در این زمینه صورت گرفته از این مسیر باید حل و فصل شود.    کشتی MCS Aries روز 24 فروردین با هلی‌برن و تخلیه نیروهای ویژه دریایی سپاه SNS روی عرشه آن توقیف شد   وی ادامه داد: شبکه های بیگانه در این باره شایعات زیادی درست می‌کنند.   گفتنی است یک فروند کشتی کانتینربر با نام «MCS Aries» توسط نیروهای ویژه دریایی سپاه SNSF با اجرای عملیات هلی‌برن و تخلیه نیرو روی عرشه کشتی در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توسعه پایدار در گرو حفظ محیط زیست است
  • امکانات جدید رفت‌وآمد به نمایشگاه کتاب | «مشاور کتاب» در کنار بازدیدکنندگان
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • پیش‌بینی مشاور بایدن: اوکراین سال آینده به روسیه ضد حمله می‌زند
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • شرط آمریکا برای توافق امنیتی با عربستان ؛ پای اسرائیل در میان است
  • توضیح سالیوان درباره کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین
  • کاخ سفید: کمک نظامی اخیر به کی‌یف حملات روسیه را متوقف نمی‌کند
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست
  • سالیوان: کمک‌های جدید آمریکا شرایط جنگ اوکراین را تغییر نمی‌دهد