Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@15:13:49 GMT

صعود بیمار مبتلا به MS از پله‌های برج میلاد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۳۹۶۷۵

صعود بیمار مبتلا به MS از پله‌های برج میلاد

به گزارش «تابناک»، نوید انصاری علیرغم ابتلا به ام اس و با وجود محدودیت جسمی، در تاریخ ۴ مهر ماه راس ساعت ۱۱ پله‌های برج میلاد را با شعار «ام اس ناتوانی نیست» بالا رفت.

این برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با مشارکت انجمن ام اس ایران، برج میلاد و اداره سلامت شهرداری تهران در حضور کمیته ثبت رکورد فدراسیون ورزشهای همگانی و فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان تهران اجرا شد و نوید انصاری توانست پارارکورد در ۴ ساعت و ۸ دقیقه را بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام روابط عمومی انجمن ام.اس ایران، نوید انصاری ثابت کرد که ام اس با تمام محدودیت‌ها او را متوقف نخواهد کرد و با وجود محدودیت جسمی، در تاریخ ۴ مهر ماه پله‌های برج میلاد را بالا رفت.

بنابر اعلام روابط عمومی انجمن ام ا س ایران، او صعو د خود از ۱۷۰۰ پله را به خانواده خود که تمام قد در حمایت از او دریغ ندارند و سپس به تمام بیماران ام اس تقدیم کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای هفته دفاع مقدس اربعین نوید انصاری بیماری ام اس برج میلاد پله های برج میلاد اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای هفته دفاع مقدس اربعین برج میلاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۹۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبلی :باید کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب انجام شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جبلی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره برنامه انتخاباتی صداوسیما، اظهار کرد: مناظره ها و برنامه های انتخاباتی در حال ضبط است و در زمان تبلیغات پخش خواهد شد.

به گزارش ایسنا،وی در پاسخ به این پرسش که چه نمره ای به عملکرد صداوسیما در موضوع عفاف و حجاب می دهید، اظهار کرد: نمره خیلی بالایی نیست، نه اینکه کار زیادی انجام نشده است، بلکه باید کارهای بیشتری انجام شود، چون موضوع حجاب فراگیری زیادی دارد. برنامه های صداوسیما آماده شده و به حجم آن از لحاظ کمی و کیفی اضافه می شود. برنامه ما غلبه دادن گفتمان کارآمدی حجاب در امر اجتماعی و کنشگری عفیفانه زن مسلمان است.

جبلی در خصوص دلیل بسته شدن دفتر صداوسیما در کشور آذربایجان، گفت: اطلاعات به روز ندارم، ولی از سال های پیش محدودیت هایی برای صداوسیما و سایر نهادهای فرهنگی ما ایجاد شده بود و تلاش می کنیم از طریق وزارت خارجه این محدودیت برداشته شود.

وی درباره دلیل پخش نشدن سریال حشاشین در ایران، گفت: ساترا مسئولیت دارد تا جلوی پخش محتوای تحریف شده که به درک اجتماعی لطمه می زند و افکار عمومی را منحرف می کند را بگیرد. سریال حشاشین براساس واقعیت نیست، بلکه تحریف تاریخ است و ساترا برای پخش آن به سکوها تذکر داده و سکوها هم حذف کردند.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901722

دیگر خبرها

  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • جبلی :باید کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب انجام شود
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • تصاویر | بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا در ایران!
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • تراشه‌ای جدید که محدودیت‌های معلولان را رفع می‌کند (فیلم)
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)