Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار یدالله بوعلی در دیدار با جانبازان دفاع مقدس در بیمارستان جنت شیراز، گفت: امروز یکی از رسالت‌های مهم مسئولان دیدار با ایثارگران و پیگیری امور و مشکلات آنهاست است و این مهم باید در رأس برنامه‌ها قرار بگیرد.

او با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و پاسداشت یاد و خاطره شهدا، افزود: اقتدار و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون شهدا و ایثارگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه فجر فارس عنوان کرد؛ برای شناخت و درک حقیقت دفاع مقدس باید سیره زندگی شهدا را بشناسیم و پای صحبت ایثارگران و آزادگان بنشینیم چون این‌ها تاریخ زنده آن حماسه آفرینی‌ها هستند.

سردار بوعلی با تاکید بر اهمیت رسیدگی به امور خانواده شهدا و ایثارگران، از ضرورت ثبت حقایق دفاع مقدس و محفوظ نگهداشتن آن برای نسل‌های آینده کشور سخن گفت و افزود: هنرمندان، اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ ثبت خاطره‌ها و تولید آثار فاخر هنری از تجربیات جانبازان و ایثارگران را همواره مد نظر قرار دهند.

کد خبر 5315967

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه فجر فارس یدالله بوعلی هفته دفاع مقدس اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا مرز مهران هفته دفاع مقدس بوشهر علامه حسن زاده آملی عکس استانها ایلام آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا علی لندی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۳۹۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره فواد ایزدی از دوران تحصیلش در آمریکا + فیلم

 فواد ایزدی عضو هیأت علمی دانشگاه گفت: در آمریکا استادی داشتیم که همیشه صبح زود به دانشجویان وقت ملاقات می‌داد، روزی با او کاری داشتم، گفتند به بحرین اعزام شده، چون افسر نیروی دریایی ایالات متحده است.

برخی دانشجویان می‌توانند شهریه پرداخت نکنند، همان‌هایی که با نهاد‌های مرتبط با ارتش و مراکز نظامی در ارتباط هستند؛ اصولا محیط دانشگاه‌ها در آمریکا نظامی است و نظامیان در دانشگاه دفتر دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • خاطره فواد ایزدی از دوران تحصیلش در آمریکا + فیلم
  • فیلم/ خاطره عجیب فؤاد ایزدی از دوران تحصیل در آمریکا