Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در گوانجو، در این رویداد ۶۴ کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران، ایالات متحده، کانادا، کوبا، مکزیک، روسیه، بلژیک، اسپانیا، ژاپن، کره جنوبی، تایلند و گرجستان پاویون ملی برپا کردند.

مساحت این نمایشگاه ۷۰ هزار مترمربع است و بیش از هزار شرکت در این رویداد حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پاویون ایران به همت سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در گوانجو و با حضور ۲۵ شرکت ایرانی در حوزه های انرژی، پتروشیمی، دارو، مواد غذایی، نوشیدنی، خشکبار، پسته، زعفران، صنایع دستی و فرش، شیلات، چای، خرما و گلاب در نمایشگاه برپا شده است که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه «لیانگ ژنینگ» نایب رئیس کمیته ملی کنفرانس مشورتی خلق چین، «لو پنگچی» نایب رئیس شورای توسعه تجارت بین المللی چین (CCPIT) و  «ژانگ شین»  معاون استاندار گواندونگ به همراه سفرای مالزی و تانزانیا در پکن، دبیرکل سازمان همکاری شانگهای و سرکنسول های مقیم گوانجو حضور داشتند.

برچسب‌ها پاویون ایران چین نمایشگاه اختراع و نوآوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پاویون ایران چین پاویون ایران چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۰۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان همکاری‌ اسلامی خواستار به رسمیت شناختن کشور فلسطین شد

پس از تصمیم جمهوری ترینیداد و توباگو در به رسمیت شناختن کشور فلسطین، سازمان همکاری اسلامی از همه کشورهای جهان خواست تا کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روزنامه البیان امارات، سازمان همکاری اسلامی در بیانیه‌ای با استقبال از تصمیم جمهوری ترینیداد و توباگو در به رسمت شناختن کشور فلسطین افزود که این اقدام مهم با قوانین بین‌المللی و قطعنامه‌های سازمان ملل متحد در این زمینه همخوانی دارد و به مردم فلسطین این امکان را می‌دهد تا بتوانند برای حقوق مشروع خود از جمله حق بازگشت، تعیین سرنوشت خویش و تشکیل کشور مستقل فلسطین بر اساس مرزهای ۴ ژوئن ۱۹۶۷ به پایتختی قدس تلاش کنند.

این سازمان که متشکل از ۵۷ کشور مسلمان است بار دیگر از همه کشورهای جهان که هنوز کشور فلسطین را به رسمیت نشناخته‌اند خواست تا در اسرع وقت در حمایت از مردم فلسطین در به رسمیت شناختن کشور فلسطین و انجام تلاش‌های بین‌المللی با هدف پایان دادن به اشغالگری رژیم اسرائیل و تحقق صلح و ثبات در منطقه و اجرای مصوبات بین‌المللی مرتبط، اقدام کنند.

جمهوری ترینیداد و توباگو روز پنجشنبه در تصمیمی که در جلسه شورای وزیران این کشور اتخاذ شد، کشور فلسطین را به رسمیت شناخت.

این تصمیم بر اساس توصیه وزیر امور خارجه جمهوری ترینیداد و توباگو اتخاذ شد و بر اساس شورای وزیران این کشور تصمیم گرفت که با هدف تحقق صلح پایدار از طریق تقویت اجماع رو به افزایش بین‌المللی در مورد مساله فلسطین، تشکیل کشور مستقل فلسطین را به رسمیت بشناسد.

در بیانیه دولت ترینیداد و توباگو همچنین آمده است: به رسمیت شناختن کشور فلسطین یک امر اخلاقی و عادلانه و بیانگر خواسته‌های مشروع ملت فلسطین و حمایت از آنها است.

ترینیداد و توباگو (Trinidad and Tobago) با نام رسمی جمهوری ترینیداد و توباگو کشوری جزیره‌ای در دریای کارائیب واقع در شمال آمریکای جنوبی است. این کشور در فاصله ۱۱ کیلومتری سواحل ونزوئلا و ۱۳۰ کیلومتری سواحل گرانادا واقع شده و به خاطر ذخایر نفت و گاز خود معروف است.

پیش‌تر نیز جامائیکا و باربادوس در آوریل گذشته اعلام کردند که کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند.

همچنین «ریاض منصور» سفیر و نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل متحد از رایزنی‌های جاری در زمینه به رسمیت شناختن کشور فلسطین از سوی چند کشور خبر داده بود.

کد خبر 750492

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم
  • سازمان همکاری‌ اسلامی خواستار به رسمیت شناختن کشور فلسطین شد
  • گردشگری ایران در مسیر جاده ابریشم
  • تثبیت جایگاه ایران در منطقه پس از «وعده صادق»
  • برپایی دو رویداد در باغ هنر برای کودکان و نوجوانان
  • نمایشگاه توانمندی های صادراتی فرصت رشد و تعمیق روابط اقتصادی کشور
  • حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر در نمایشگاه نساجی یزد
  • برپایی نمایشگاه نساجی و پوشاک در یزد
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • گشایش نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی در تبریز