Web Analytics Made Easy - Statcounter

محققان یکی از ‌شرکت‌های فناور پس از صادرات ۲۴ تُن رنگ پودری الکترواستاتیک آنتی‌باکتریال نانویی به ترکیه، برنامه راه اندازی خط تولید این محصول را در این کشور دارند.

به گزارش ایسنا، مهدی رحمانی، مدیرعامل این شرکت فناور با بیان اینکه امور بازاریابی و مدیریت صادرات رنگ پودری الکترواستاتیک در بازار ترکیه توسط یکی از شرکت‌های تجاری و کارگزاری صندوق نوآوری و شکوفایی در کشور ترکیه انجام شد، گفت: ارزش پارت اول قرارداد صادراتی ما، حدود ۴۰ هزار دلار برآورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محصول نانویی برای استفاده در صنایع لوازم خانگی و ماشین‌سازی در ترکیه خریداری شده است.

رحمانی افزود: ما قراردادی با این شرکت تجاری برای توسعه بازار صادراتی در کشور ترکیه منعقد کردیم و قرار است این شرکت برای ما بازاریابی در این کشور را انجام دهد.

مدیر عامل این شرکت فناور با بیان اینکه این اولین فروش ما از طریق همکاری با این شرکت است، خاطر نشان کرد: ابتدا ما نمونه به طرف ترک دادیم که پس از انجام تست‌ها و دریافت تاییدیه‌ها خرید انجام شد و قرار است هر سه ماه یک بار این حجم از سفارش داده شود. برنامه بعدی ما هم راه‌اندازی خط تولید در کشور ترکیه است.

رنگ پودری الکترواستاتیک آنتی‌باکتریال حاوی نانوذرات، ترکیبی شامل پلیمرهای پلی‌استر و اپوکسی فوق اشباع جامد، عوامل پخت، جاری‌کننده‌ها و رنگدانه‌ها در ابعاد میکرومتر و نانوذرات مؤثر کمتر از ۵٠ نانومتر است. این محصول توانایی از بین بردن باکتری‌ها روی سطوح را تا نزدیک صددرصد دارد. این محصول برای پوشش‌دهی کلیه سطوح بیمارستانی از جمله دیوار، تخت، کمد و تجهیزات مختلف قابل‌استفاده است.

به نقل از ستاد نانو، این عناصر در یک فرایند سه مرحله‌ای در شرایط دمایی خاص تشکیل یک ترکیب یکنواخت می‌دهند. این پودر با روش الکترواستاتیک روی سطح فلزی نشانده شده، در کوره با دمای ١٨٠ تا ٢٠٠ درجه تبدیل به یک لایه فیلم یکنواخت با خواص فیزیکی و شیمیایی جالب توجه خواهند شد. این محصول با استفاده از نانوذرات مؤثر، توانایی نابود کردن ٩٩.٩٩ درصد باکتری‌های گرم مثبت و منفی از خانواده‌های E.Coli و استافیلوکوکوس‌ها را دارد که به عفونت‌های بیمارستانی معروف هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تركيه آنتی باکتریال فناوري نانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۰۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سلامت دام‌ها با تولید محصول ایرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، فناوران یک شرکت دانش بنیان موفق به ساخت محصول ضدعفونی کننده برای افزایش سلامت دام ها شدند. 

بر اساس این گزارش،  این محصول با پیشگیری از ابتلای دام به انواع بیماری ها، به ارتقای امنیت غذایی در کشور نیز کمک می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • تولید و عرضه به بازار کفی طبی نانویی
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!
  • افزایش ۷۰ هزار تنی تولید کلزا در کشور
  • راه‌اندازی اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی در کشور
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • افزایش سلامت دام‌ها با تولید محصول ایرانی
  • تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر