Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در تکرار نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن میزبان منچسترسیتی بود و توانست با ارائه یک بازی حساب شده، تیم گواردیولا را شکست دهد.
به گزارش آریا، پاری سن ژرمن و منچسترسیتی در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم صف آرایی کردند. در شبی که مالکیت توپ و موقعیت های بیشتر از آن تیم گواردیولا بود، این پاریسی ها بودند که روی حرکات ترکیبی عالی ام باپه و مسی توانستند نتیجه را به سود خودشان رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین گل لیونل مسی با پیراهن پاری سن ژرمن، به شکلی زیبا زده شد. 
در اواخر پنجره تابستانی بود که خبر فسخ قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا و عدم توانایی این تیم در ثبت قرارداد جدید با این ستاره پرافتخار منتشر شد. خیلی زود و همانطور که پیش بینی می شد، پاری سن ژرمن برای خرید لیونل مسی وارد عمل شده و بعد از گذشت چند روز رسما با این بازیکن به توافق رسید.
لیونل مسی که در تمرینات تابستانی بارسلونا غایب بود، در هفته های ابتدایی حضور در پاریس از آمادگی لازم برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت برخوردار نبود و اغلب بازی های تیم جدیدش را از روی سکو یا نیمکت تماشا کرد. در ادامه و بعد از تعویض در دیدار مقابل مون پلیه بود که لیونل مسی عصبانی دچار مصدومیت هم شده و مسابقه بعدی تیمش مقابل متز را نیز از دست داد.
اما بالاخره لیونل مسی این آسیب دیدگی را پشت سر گذاشته و در دیدار امشب مقابل منچسترسیتی در ترکیب ثابت قرار گرفت. اگرچه در 77 دقیقه اول این دیدار چندان شاهد نقش آفرینی لیونل مسی نبودیم و او نیز مانند دیگر ستاره های پاری سن ژرمن نمایش چندان خوبی نداشت، اما او بالاخره موفق به باز کردن دروازه سیتی شد.
روی ضدحمله پی اس جی بود که پاس رو به عقب کیلیان امباپه به این ستاره آرژانتینی رسید و او با ضربه ای فوق العاده و محکم به گوشه دروازه، ادرسون را تسلیم کرده و موفق به زدن گل دوم تیمش شد. البته هنوز به نظر می رسد لیونل مسی در تیم جدید خود به مرز آمادگی همیشگی نرسیده و قاعدتا در ادامه فصل شاهد درخشش بیشتر این بازیکن در ترکیب پاری سن ژرمن خواهیم بود. اما به هر حال اولین گل او برای پاریس در مقابل تیم پپ گواردیولا به ثمر رسید و جالب اینجاست این هفتمین گل او برابر تیم های سرمربی سابقش در لیگ قهرمانان بود.
مسی در مصاحبه ای که پس از بازی انجام داد، در مورد این پیروزی بزرگ صحبت کرد. 
منچسترسیتی حریف بزرگی بود. پس از تساوی که مقابل بروخه تجربه کردیم، برای ما پیروزی در این بازی اهمیت زیادی داشت. بسیار خوشحالم که توانستم گلزنی کنم. اخیرا نتوانسته بودم در مسابقات حاضر شوم و این بازی، تنها دومین تجربه من در این استادیوم بود. در حال هماهنگ شدن با تیم جدیدم هستم. هرچه بیشتر در کنار هم بازی کنیم، روابط میانمان هم بهتر خواهد شد و پیشرفت خواهیم کرد. باید در کنار هم رشد کنیم و به همین شکل از تمام تلاشمان بهره بگیریم. در یک مصاف مهم مقابل یک حریف بزرگ پیروز شدیم، حریفی که بازیکنان فوق العاده ای دارد و فصل گذشته در فینال این رقابت ها بازی کرد. این پیروزی برای ما بسیار حائز اهمیت است. 
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی پس از پایان بازی گفت:
گل دوم پاری سن ژرمن توسط مسی؟ آن گل فوق العاده بود. می خواهم این پیروزی را به پاری سن ژرمن تبریک بگویم. شاهد یک بازی خوب و با شخصیت بودیم. بازی فوق العاده ای بود. ما باید گل می زدیم و نزدیم، به همین دلیل شکست خوردیم. کنترل لئو برای 90 دقیقه غیرممکن است. او قابل توقف نیست. وراتی بازیکن استثنایی است، او همیشه می تواند مسی را پیدا کند. آنها بازیکنان خارق العاده ای هستند. شما نمی توانید تمام بازیکنان را برای 90 دقیقه کنترل کنید. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پاریس مسی پی اس جی پاری سن ژرمن فوق العاده لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۰۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین

پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان از ساعت ۲۲:۳۰ امشب آغاز و از سایت آپارات و آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های پاری سن ژرمن و لو هاور امشب _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز پاری سن ژرمن و لو هاور

لیگ یک فرانسه (پاری سن ژرمن - لو هاور) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 748357

دیگر خبرها

  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا