Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@22:27:07 GMT

انتقادها از رهبر اپوزیسیون ونزوئلا بالا گرفت

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۰۳۲۶

انتقادها از رهبر اپوزیسیون ونزوئلا بالا گرفت

رهبر اپوزیسیون ونزوئلا به انتقادها از سوی حامیانش بابت روش‌های مدیریتی دارایی‌های خارجی این کشور واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، حزب اپوزیسیون "نخست عدالت" ونزوئلا خوآن گوآیدو، رهبر اپوزیسیون را محکوم کرد که ایده‌های دیگران را اصلا به حساب نمی‌آورد.

این حزب اپوزیسیون بر این باور است که یک اعتماد دیگر باید برای تضمین این مساله ایجاد شود که مدیریتی شفاف برای دارایی‌های خارجی مورد نظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرویس خبری گوآیدو در بیانیه‌ای اعلام کرد: تمامی تصمیمات مرتبط با حفاظت، احیا و مدیریت دارایی‌ها باید با حضور تمامی گروه‌های سیاسی گرفته شود. مسئولیت پذیری و تصمیمات درباره حفاظت از دارایی‌ها نباید توسط یک حزب یا یک فرد گرفته شود. ما یکبار دیگر حمایت خود را از مجمع ملی تحت تسلط اپوزیسیون اعلام می‌کنیم که مسئول ارزیابی مکانیسم‌هایی است که تضمین کننده بهتر حفاظت از دارایی‌هاست.

این روند را می‌توان بیانگر تفرقه در بلوک اپوزیسیون دانست که قرار است با یکدیگر در انتخابات منطقه‌ای نوامبر ۲۰۲۱ شرکت کنند. حزب نخست عدالت یکی از احزابی است که در گفتگوها با دولت کاراکاس شرکت دارد که در مکزیک در حال انجام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۰۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و پرسپولیس چه دارایی‌هایی دارند؟

بازدید 3 علی رغبتی، مشاور وزیر ورزش در امور قهرمانی درباره خصوصی سازی و واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و دارایی‌های این دو باشگاه توضیح داد. جزئیات اموال این دو باشگاه را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • ابراز نگرانی اپوزیسیون از بیداری دانشجویان آمریکایی + فیلم
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • سیل انتقادها به رئیس دانشگاه کلمبیا به دلیل سرکوب معترضان
  • فرار نافرجام از زندان + فیلم
  • استقلال و پرسپولیس چه دارایی‌هایی دارند؟
  • افزایش بودجه نظامی انگلیس در کوران انتقادها
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • لاپید: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • مادورو: کشورهای ائتلاف بولیواری خواهان جهان چندقطبی هستند