Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@20:37:46 GMT

جلسه هیئت رئیسه و اجرایی پارالمپیک برگزار شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۰۳۷۰

جلسه هیئت رئیسه و اجرایی پارالمپیک برگزار شد

یکصد و هشتاد و هفتمین نشست هیئت رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک ایران، در این نشست سه ساعته، ابتدا خسروی وفا ضمن تقدیر از عنایت همیشگی مقام معظم رهبری نسبت به مقوله ورزش اظهار داشت: علیرغم محدودیت‌های کرونایی که طی یک سال ونیم گذشته باعث شده ایشان در مجموع حدود پنج دیدار جمعی حضوری را داشته باشند، دیدار با ورزشکاران را در سریع‌ترین زمان ممکن در دستور کار قرار دادند که انصافا این بذل توجه جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیته ملی پارالمپیک با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری طی دیدار با مدال آوران المپیک و پارالمپیک توکیو2020 گفت: بیانات معظم له به مثابه دستورالعمل برای ورزش کشور محسوب می‌شود. یک نمونه از موارد، همین سیاست کیفی بوده که باید با قوت بیشتر ادامه دهیم.

تقدیر از زهرا نعمتی برای کسب افتخارات اخیر بین المللی

سپس در این جلسه از زهرا نعمتی برای کسب افتخارات بین‌المللی همچون عضویت در کمیسیون ورزشکاران کمیته بین‌المللی پارالمیپک و همچنین عضویت در کمیته پارا تیراندازی با کمان فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان تقدیر شد و تندیس اهدایی کمیته بین المللی پارالمپیک به مناسبت جایزه روز جهانی زن به وی تقدیم شد.

غفور کارگری، مسئول ارزیابی عملکرد کاروان توکیو شد

در ادامه جلسه، گزارشی از پارالمپیک توکیو2020 توسط هادی رضایی، سرپرست کاروان ارائه شد که با توجه به ضرورت ارزیابی همه جانبه عملکرد کاروان مقرر گردید جلسات مختلف با مسئولیت دکتر کارگری، نایب رئیس کمیته ملی پارالمیپک ظرف حداکثر دو ماه آتی برگزار شود.

انتخاب‌ محمد تابع به عنوان سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو

 دستور کار دیگر جلسه هیئت رئیسه و اجرایی، انتخاب سرپرست کاروان جمهوری اسلامی ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو بود که‌ محمد تابع برای تصدی این مسئولیت انتخاب شد.

 محمد تابع که دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک است، حضور کاروان را در این بازی‌ها برای مهرماه سال آینده پیگیری خواهد کرد.

حمایت ویژه از ورزشکاران شانس طلا در پارالمپیک 2024 پاریس

در بخش دیگر جلسه، بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس بررسی و تصویب شد با تاکید بر تداوم سیاست کیفی‌گرایی، فدراسیون‌هایی که برای کسب مدال طلا برنامه ارائه دهند از هم اکنون مورد حمایت مالی، تدارکاتی و تجهیزاتی کمیته ملی پارالمپیک قرار می‌گیرند. تمرکز روی ورزشکاران طلایی خواهد بود و این ورزشکاران همراه با مربیانشان  تحت پوشش حمایتی کمیته ملی پارالمپیک قرار می‌گیرند.

تمجید کمیته بین‌المللی پارالمپیک از درخشش پاراجودوکاران ایران در توکیو

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی پارالمپیک NPC کمیته ملی پارالمپیک NPC کمیته ملی پارالمپیک بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۰۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟

در اولین جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در سال ۱۴۰۳، یکی از مباحثی که مطرح شد مربوط به حقوق ورزشکارانی است که سهمیه المپیک پاریس را دارند.

کمیته ملی المپیک از آذر ۱۴۰۲ تصمیم گرفت به نفراتی که سهمیه المپیک پاریس را دارند، ماهیانه مبلغی را پرداخت کند. با توجه به اینکه ورزشکاران در زمان‌های مختلف صاحب سهمیه المپیک شده‌اند این سوال برایشان پیش آمده در حدفاصل بین آذر ۱۴۰۲ تا زمانی‌که سهمیه گرفته‌اند نیز به آنها حقوق پرداخت می‌شود یا خیر؟

مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان جلسه هیات اجرایی در مورد مدت زمانی که المپین‌ها حقوق دریافت می‌کنند به رسانه‌ها اعلام کرد:"این مسئله هم مشخص شده و اختیار آن به ریاست کمیته ملی المپیک سپرده شد. در مصوبه ابلاغی به فدراسیون‌ها، پرداخت حقوق از زمان کسب سهمیه المپیک عنوان شده است. "

با این وجود برخی اعضای هیات اجرایی در جلسه هیات اجرایی مخالف پرداخت حقوق به المپین‌ها از زمان گرفتن سهمیه المپیک بودند. آنها معتقد بودند با این مصوبه در حق کسانی که دیرتر سهمیه می‌گیرند اجحاف می‌شود و در این صورت برخی ورزشکاران ممکن است نهایتا یک یا دو ماه حقوق دریافت کنند.

بر این اساس برخی اعضا خواستار این شدند این مصوبه اصلاح شود و پرداخت حقوق نهایتا از دی ۱۴۰۲ انجام شود و نفراتی که دیرتر صاحب سهمیه شدند، ما به التفاوت آن را دریافت کنند.

با توجه به این موضوع باید دید هیات اجرایی این مصوبه را می‌تواند به صورت مکتوب اصلاح کند یا خیر و جلسه بعدی هیات اجرایی می‌تواند تکلیف این مسئله را مشخص کند؟

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • بازدید پولادگر از اردوی تیم ملی پاراکانو
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد
  • ۳۸ سهمیه برای حضور در بازی‌های پارالمپیک کسب شده است
  • پولادگر: تیم گلبال مسافر پاریس شد/ نگران بودجه در سال پارالمپیک هستیم
  • آخرين خبرها از كاروان ايران در پارالمپيک پاریس
  • پولادگر: تیم گلبال مسافر پاریس شد/ نگران میزان بودجه در سال پارالمپیک هستیم
  • پولادگر: اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد/نگران بودجه هستیم
  • نگران بودجه کمیته ملی پارالمپیک در سال پارالمپیک هستیم
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟