Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تلاش و جدیت ما بر این است تا بتوانیم با کمک خیران و ستاد دیه استان، زمینه آزادسازی ۴۸ نفر از محکومان مالی و جرائم غیرعمد در استان اردبیل فراهم می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل،  به نقل از دادگستری استان اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو ‌در بازدید از زندان‌های اردبیل اظهار داشت: تلاش و جدیت ما بر این است تا بتوانیم با کمک خیران و ستاد دیه استان، زمینه آزادسازی 48 نفر از محکومان مالی و جرائم غیرعمد در استان اردبیل فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: آزادسازی زندانیان از اهم مواردی است که نهادهای فرهنگی و ستاد دیه در تلاش است تا با پویش نذر اربعین در این زمینه موفق عمل کند که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و به همین منظور در روزهای اخیر 18 زندانی جرائم غیرعمد در استان اردبیل به آغوش گرم خانواده بازگشته‌اند.

کثیرلو تصریح کرد: پویش معنوی 18 زندانی جرائم غیرعمد در استان اردبیل با دو میلیارد و 800 میلیون تومان محقق شده و در این زمینه تلاش خیران و نیکوکاران استان در کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان اردبیل بسیار حائز اهمیت است که به همین منظور درصدد هستیم با جمع‌آوری کمک‌های اهدایی بتوانیم زمینه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد را محقق کنیم.

دادستان تهران: بیش از 5 هزار زندانی از ابتدای سال آزاد شدند/معرفی ٩٢٥ زندانی به کمیسیون عفوپدر شهیدان موحددانش به فرزندان شهیدش پیوست+عکس8 نفر از زنان زندانی جرائم غیرعمد در شیراز به همت بسیج بانوان آزاد شدند

وی بیان کرد: کمک و یاری به زندانیان جرائم غیرعمد در استان اردبیل به عنوان یک امر مهم نیازمند فرهنگ‌سازی بیشتر است که به همین منظور درصدد هستیم با تحقق این مهم، در کاهش آسیب‌های اجتماعی موفق عمل کنیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

 رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: در نیمه دوم سال از ظرفیت برنامه‌های مناسبتی مذهبی و ملی برای برگزاری جشن گلریزان با همکاری نهادهای مختلف دولتی و غیردولتی درصدد هستیم زمینه آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد را در استان اردبیل به شکل همه‌جانبه محقق کنیم.

انتهای پیام/144/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جرائم غیرعمد در استان اردبیل زمینه آزادسازی زندانیان جرائم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت

حجت الاسلام علی فرجی برحق روز چهارشنبه در جلسه ستاد دیه استان، از مردم و خیرین استان زنجان در راستای مشارکت در جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: مجموع ۱۱۷ زندانی مشمول برای کمک، ۳۳۰ میلیارد ریال بدهی داشتند، در این بازده زمانی بیشترین کمک ها در ماه رمضان انجام شد و تاکنون ۵۴ نفر آزاد شدند.

این مسوول ادامه داد: کمک های خیرین ادامه دارد و امیدواریم تا ۱۵ اردیبهشت که این پویش برگزار می شود، شاهد آزادی تعدادی دیگر از زندانیان مشمول باشیم.

وی با بیان اینکه در برگزاری این پویش تلاش های زیادی انجام شد و نقش رسانه های جمعی نمود داشت، گفت: مردم خیر و نوع دوستان استان با این مقدار کمک های مالی یک کار خداپسندانه و بزرگی انجام دادند که شایسته تجلیل و احترام هستند.

حجت الاسلام فرجی برحق با اشاره به اینکه بررسی وضعیت پرونده های محکومان مالی که در زندان هستند مورد توجه مسئولین امور زندان و قاضی ناظر زندان قرار گیرد خاطرنشان کرد: باید برای کمک به زندانیان مشمول ابتدا آماری از تعداد مشمولین برای کمک مالی داشته باشیم تا بعد برنامه ریزی برای کمک انجام شود که این امر هم مورد عنایت دست اندرکاران قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکارشان را فراهم کردند
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • بیشترین زندانی غیرعمد در تهران
  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر