Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد در خصوص نحوه بهره مندی فرزندان اعضای هیات علمی از تسهیلات انتقال مصوبه ۷۳۵ شورای عالی انقلاب فرهنگی اطلاعیه داد.

پیرو ابلاغ دستور العمل اجرایی مصوبه ۷۳۵ شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص تسهیلات فرزندان اعضای هیات علمی به منظور انتقال به اطلاع می رساند نحوه اقدام در خصوص مصوبه فوق به شرح ذیل اعلام می گردد:

۱-آن دسته از اعضای هیات علمی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی که متقاضی استفاده از تسهیلات مصوبه فوق به منظور انتقال در دانشگاه آزاد اسلامی(به جز رشته های پزشکی، دندانپزشکی،داروسازی و دامپزشکی که نتایج آنها توسط سازمان سنجش اعلام شده است) هستند لازم است از امروز چهارشنبه مورخ ۷ مهر لغایت دوشنبه مورخ ۱۲ مهر ماه با مراجعه به سامانه www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

azmoon.org و از طریق لینک مربوطه نسبت به ثبت درخواست و بارگذاری مستندات مربوطه اقدام کنند.

۲- اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به منظور صدور معرفی نامه جهت بهره مندی از تسهیلات مصوبه فوق به منظور انتقال در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی دولتی و رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی و دامپزشکی جهت بارگذاری در سامانه سنجش آموزش کشور با در دست داشتن مدارک لازم شامل حکم هیات علمی،اصل تصویر شناسنامه فرد هیات علمی و فرزند وی به مرکز جذب و استخدام هیات علمی مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است به فاصله حداکثر ۷۲ ساعت پس از بارگزاری مستدات در سامانه دانشگاه آزاد اسلامی متقاضیان می توانند نتیجه بررسی درخواست خود را پیگیری نمایند.

کد خبر 5315993 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعضای هیات علمی نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری کنکور 1400 دانشگاه تهران دانشجویان ثبت نام دانشجویان حکم انتصاب سازمان سنجش دانشگاه های ایران سال تحصیلی جدید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه آزاد اسلامی اعضای هیات علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۰۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان

مسئول دبیرخانه شهر اسلامی گفت: به‌منظور بهره‌مندی از حکمت‌های پنهان و آشکار شهر اسلامی، به‌ویژه معماری و شهرسازی اسلامی و ایرانی و سبک زندگی اسلامی، پس از یک دوره رکود با مطالعات جامع و کاربردی، دبیرخانه شهر اسلامی در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان راه‌اندازی شد.

علی‌محمد ظهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اصفهان شهری است که از دیرباز از فرهنگ و تمدنی کهن و ریشه‌دار برخوردار بوده است و این شهر همواره بر تارک افتخارات جلوه‌گری کرده است، تا جایی که نقطه اوج آن را می‌توان در ظهور مکتب حکمت، هنر و معماری و شهرسازی در اصفهان دانست.

وی افزود: به‌منظور پاسداشت این پیشینه گهربار و بهره‌مندی از حکمت‌های پنهان و آشکار شهر اسلامی، به‌ویژه معماری و شهرسازی اسلامی و ایرانی و سبک زندگی اسلامی، پس از یک دوره رکود با مطالعات جامع و کاربردی، دبیرخانه شهر اسلامی مجدد در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان راه‌اندازی شد.

مسئول دبیرخانه شهر اسلامی گفت: دبیرخانه شهر اسلامی حدود ۱۵ سال پیش با توجه به سخنان مقام معظم رهبری درباره ضرورت اسلامی شدن شهرها و اینکه اصفهان می‌تواند مصداق و معنا کننده شهر اسلامی در کل جهان اسلام باشد، شکل گرفت.

ظهرابی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌های مدیریتی فرهنگی و نخبگان صاحب‌نظر، پیوست برنامه‌های شهر اسلامی را تدوین و در ترویج اصول و فرهنگ شهرنشینی ایرانی-اسلامی از طریق بهره‌مندی از مطالعات گذشته وبا برنامه‌ریزی به اقدامات عملیاتی و اجرایی بپردازیم.

کد خبر 747723

دیگر خبرها

  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد/ تشریح جزئیات بهره‌مندی از تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان