Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، فراکسیون «لبنان القوی» وابسته به رئیس حزب «التیار الوطنی الحر» (جریان ملی آزاد - نزدیک به رئیس جمهور) مخالفت خود با هر گونه تلاش برای ناکام گذاشتن تحقیقات در حادثه انفجار بندر بیروت را اعلام کرد.

طبق گزارش شبکه المنار، این فراکسیون تأکید کرد که اجرای تحقیقات درباره انفجار بندر بیروت باید همه جانبه و جامع باشد و نباید کشف اخیر نیترات آمونیوم در البقاع که مشخص شد نوعی ارتباط بین آن و نیترات بندر بیروت وجود داشته، نادیده گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراکسیون مذکور همچنین ضرورت برگزاری انتخابات به عنوان دستآورد قانون اساسی تأکید کرد و افزود که در قانون بر حق مشارکت افراد غیر مقیم کشور در انتخابات تأکید شده است.

اخیرا «بسام المولوی» وزیر کشور لبنان از توقیف یک کامیون حاوی ۲۰ تن نیترات آمونیوم در این کشور خبر داد و گفت که این کامیون در «بعلبک» توقیف  و به منطقه‌ای امن در «بدنایل» (در البقاع) منتقل شده است.

روز سه شنبه (دیروز) فرماندهی ارتش لبنان اعلام کرد که نُه نفر دیگر در ارتباط با محموله نیترات آمونیوم که در تاریخ ۱۷/۹/۲۰۲۱ در چهار راهی شهرک ‌إیعات کشف شد، بازداشت شدند.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: انفجار بیروت نیترات آمونیوم بندر بیروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۰۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان

به گزارش همشهری آنلاین، سرپرست شیلات شهرستان چابهار گفت: انفجار گاز اکسیژن جوشکاری باعث آتش سوزی لنج صیادی در اسکله هفت تیر شهرستان چابهار شد.

سعیدی، در تشریح جزئیات این حادثه افزود: ظهر امروز حوالی ساعت ۱۵ بر اثر تعمیرات و جوشکاری لنج صیادی و انفجار گاز اکسیژن در شهرستان چابهار یک لنج صیادی کاملا طعمه حریق شد.

کد خبر 848180 منبع: ایرنا برچسب‌ها آتش‌ سوزی خبر مهم بندر چابهار

دیگر خبرها

  • گوترش تحقیقات درباره گور‌های دسته‌جمعی غزه را خواستار شد
  • سازمان ملل خواستار تحقیقات مستقل درباره گورهای دسته جمعی در غزه شد
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • دانشجویان لبنانی هم به جنبش بزرگ حمایت از غزه پیوستند
  • آغاز تحصن دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم