Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورموسوی معتقد است افرادی خارج از باشگاه نفت مسجد سلیمان مانع ادامه همکاری او با این باشگاه شدند.

سیروس پورموسوی  سرمربی سابق صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت خود و حواشی ایجاد شده گفت: در حال حاضر یک توفیق اجباری گیر ما آمده است تا بتوانیم کمی استراحت کنیم چرا که در فصلی که گذشت فصل بسیار طولانیو  فرسایشی بود که خدا را شکر به خوبی تمام شد و حس می‌کنم کارنامه ما در صنعت نفت عملکرد موفقی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی رغم تمام مشکلاتی که داشتیم در مدت زمان کمی که در اختیار داشتیم توانستیم تیم خوب و شایسته ای را جمع کنیم. در بخث استفاده از بازیکنان جوان نیز شعار ندادیم و از انها استفاده کردیم و حالا شاهد هستیم که ۶ تن از این بازیکنان به اردویی تیم ملی امید دعوت شده اند که این برای یک باشگاه بی سابقه است. 

سرمربی سابق صنعت نفت در خصوص جدایی خود از این تیم بیان کرد: روزی که آقای کی شمس به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شدند با من جلسه گذاشتند و من اولین گزینه آنها برای حضور بر روی نیمکت صنعت نفت بودم. متاسفانه شرایط مالی و تاریخ پرداختی ها مشخص نبود و خیلی از بازیکنان از من انتظار داشتند که پیگیر مطالبات و وضعیت آنها باشم اما در چنین شرایطی اگر من می‌خواستم همه چیز را از اول شروع کنم واقعا برای من سخت بود. برای هیمن مدیران صنعت نفت برای هدایت این تیم با گزینه های دیگر نیز وارد مذاکره شدند و این روند طولانی شد و من منتظر بودم به من خبر بدهند. اما هنگامی که دیدم این باشگاه دارد با بازیکنان جدید قرارداد می‌بندد این احساس در من به وجود آمد که آنها با توجه به لیست سرمربی مدنظر خود دست به این اقدام زدند و به نظر می‌رسید من با این تیم به پایان راه رسیده ام. من نیز سعی کردم با توجه به این شرایط به پیشنهادهای دیگری که به من داده شده است فکر کنم و وارد مذاکره شوم.

وی در مورد حضورش در نفت مسجد سلیمان بیان کرد : از باشگاه نفت مسجد سلیمان با من تماس گرفتند و گفتند که شما یکی از گزینه های ما برای هدایت این تیم هستید و اگر تمایل دارید ما برای شما بلیط تهیه کنیم و وارد مذاکره شویم. با مدیران این تیم جلسه خوبی را برگزار کردیم و در نتیجه با نفتی ها قرارداد امضا کردیم و بعد از آن بازیکنان مدنظر خود را جذب کردیم. 

وی افزود: من در نظر داشتم تا بتوانیم به سرعت تیم را جمع و جور کنیم و بازیکنان مدنظر خود را جذب کنیم و بیش از این زمان را از دست ندهیم و تمرینات را به سرعت آغاز کنیم. اما باشگاه در این خصوص ضعیف عمل کرد به همین خاطر من در نامه ای به مدیرعامل باشگاه نوشتم تا طی ۲۴ ساعت تعیین تکلیف کنید. وقتی من لیست یک خود را دادم به من گفتند این بازیکن ۶ میلیاردی لیست دوم را دادم گفتند این بازیکنان ۴ میلیاردی هستند و نمی‌توانیم جذب کنیم و وقتی لیست سوم را به آنها دادم به من گفتند به دنبال تشکیل باند در تیم هستی. من قصد نداشتم به همکاری خود ادامه دهم و به صورت شفاهی جدایی خود را اعلام کردم اما بخاطر هواداران بعد از کسالتی که داشتم اعلام کردم در تمرینات حاضر خواهم شد. اما به من گفتند باشگاه برای تو بلیط تهیه نمی‌کند و خودت باید این کار را انجام دهی و باید با مدیران باشگاه در خصوص ادامه فعالیت خود در جلسه حاضر شوی. 

پورموسوی خاطرنشان کرد: در جلسه صحبت های خوبی رد و بدل شد و قرار شد گذشته را فراموش کنیم و به همکاری خود ادامه دهیم. آقای سیلمانی تاکید داشتند برای تایید این جلسه باید با سایر اعضای هیات مدیره ویدئو کنفرانس برگزار شود و همه به جمع بندی برسیم. بعد از ۴۰ دقیقه به من گفتند اعضای هیات مدیره مخالف حضور من هستند و مشخص شد فرماندار نیز مخالف حضور بنده می‌باشد. اعضای هیات مدیره به من گفتند آن ضخصی که پول می‌دهد و چک را امضا می‌کند گفته پورموسوی به هیچ وجه حق بازگشت ندارد و اگر او سرمربی تیم شود یک ریال به باشگاه کمک نخواهد کرد. من وقتی شرایط را دیدم گفتن مشکلی نیست و قطع همکاری می‌کنیم. یک صورت جلسه تنظیم شد هر دو طرف امضا کردند. 

او ادامه داد: جالب است دو نفر از اعضای هیات مدیره از طریق واسطه به من گفتند ان افرادی که به صراحت گفتند پورموسوی نباشد اصلا عضو هیات مدیره نیست. این افراد کسانی بودند که در شرکت نفت و شهر مسئولیت دارند. جالب تر اینکه یکی از این افراد هیچ سمتی در شهر و شرکت نفت نیز ندارد. اما ایشان تاکید داشتند که پورموسوی به هیچ وجه نباید حضور داشته باشد چرا که تلفن ما را پاسخ نمی‌دهد و باید بگویم با رفتاری که شما با من داشتید اصلا نباید به من زنگ می‌زدید و با آبرومی من بازی کردید. یک دلال در این قضیه نقش تحریک کننده برای بر هم زدن رابطه بین ما و باشگاه را داشت چرا که می‌دانست اگر من در انجا باشم به هیچ وجه اجازه نخواهم داد تا وی بازیکنان غیر کارآمد خود را به تیم بیاورد. اما حالا بعد از من بازیکنان بی کیفیت خود را به تیم قالب کردند. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان صنعت نفت آبادان سیروس پورموسوی صنعت نفت آبادان لیگ برتر خلیج فارس لیگ خلیج فارس نفت مسجد سلیمان اعضای هیات مدیره من گفتند صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۰۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود

پیشکسوت فوتبال خوزستان بر این اعتقاد است که اگر مدیران فوتبال کشور آگاه و سالم باشند، کار در این عرصه به خوبی دنبال می‌شود. - اخبار ورزشی -

ابراهیم قاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد اوضاع بد نمایندگان خوزستان در فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر و به ویژه فولاد خوزستان گفت: استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان از نظر زیرساخت‌ها مشکل دارند، اما فولاد خوزستان از جهت مالی یا زیرساختی مشکلی ندارد؛ با این وجود وضعیت این باشگاه هم مانند بقیه است. این نشان می‌دهد هر سه باشگاه مشکل مدیریتی دارند و با سوءمدیریت روبه‌رو هستند. اگر مدیران بادانش،‌ آگاه و سالم باشند، کار فوتبال خوب پیش می‌رود. وقتی در رأس فوتبال ما مدیریت مشکل دارد، این موضوع به زیرمجموعه و باشگاه‌ها هم گسترش پیدا می‌کند.

جدول لیگ برتر| استقلال به صدر رسید؛ فولاد در نقطه ذوب!

وی افزود: باشگاه فولاد زیرساخت‌های خوبی دارد و از نظر مالی هم برای جذب بازیکن مضیقه‌ای نداشته و ندارد، ولی شاهد این هستیم که تیم نتیجه نگرفت و چند مرتبه مربیان این تیم تغییر کردند یا مربیانی انتخاب شدند که از نظر تاکتیکی نتوانستند کمکی به فولاد کنند. به طور کلی در فوتبال ما برخی از مدیران یا ساده هستند و کلاه بر سرشان می‌گذارند و یا اینکه ریگی به کفش‌شان است. چرا برخی بازیکنان فولاد هفت یا هشت سال است با این تیم همکاری دارند یا بازیکنان جدیدی که جذب شدند، آیا کیفیت لازم را دارند؟ بعضی بازیکنان این فصل فولاد کیفیت لازم را نداشتند. همین موضوعات باعث تأثیر منفی در روند نتیجه‌گیری تیم شد.

پیشکسوت فوتبال خوزستان تصریح کرد: در جامعه فوتبال ایران اعتقاد بر این است که فولاد خوزستان و سپاهان آکادمی‌های بسیار خوبی دارند، اما بررسی کنید چقدر از پتانسیل بازیکنان آکادمی در دو تیم استفاده می‌شود یا چند بازیکن به لیگ برتر تزریق شده است. بارسلونا و دیگر تیم‌های بزرگ دنیای فوتبال را ببینید، سیستم آنقدر درست طراحی شده است که بازیکن 16 ساله به ترکیب 11 نفره تیم اصلی می‌رسد.

قاسم‌پور در پاسخ به اینکه کدام تیم‌ها، شانس اصلی سقوط به لیگ دسته اول هستند، گفت: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. چه کسی فکر می‌کرد برزیل در کشور خودش از آلمان هفت گل دریافت کند؟! اما با نگاه به جدول و ارقام، روی کاغذ صنعت نفت و نساجی احتمال سقوط‌شان بیشتر است. استقلال خوزستان و فولاد هم در رده‌های بعدی خطر سقوط را احساس می‌کنند. وقتی مدیران به صورت سفارشی انتخاب می‌شوند، تعجبی ندارد که وضع باشگاه‌ها اینطوری رقم بخورد.

وی در مورد مشکل حقوقی که میان مهدی رحمتی و فولاد خوزستان پیش آمده و کشیده شدن کار به کمیته وضعیت، تصریح کرد: در این فوتبال آقای تاج حرف اول و آخر را می‌زند. وقتی او به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال با ویلموتس مشکل قراردادی پیدا می‌کند و این میزان هزینه روی دست فوتبال کشور می‌گذارد، مشکلات بقیه باشگاه‌ها پیشکش! تازه آقایان رأس فدراسیون ادعا دارند که مسائل فوتبال را به خوبی می‌دانند و در کنار خودشان وکیل و مشاور حقوقی دارند. به آقای تاج بگویید ابتدا مشکل قرارداد آقای ویلموتس را که خودتان با نحوه مدیریتان ایجاد کردید، حل کنید، بعد از آن حواس‌تان به انتصاب و انتخاب مدیران باشگاه‌ها باشد! وقتی فدراسیون که در راس است آنطور عقد قرارداد می‌کند، چطور از باشگاه‌ها انتظار دارید که در  فوتبال بی در و پیکر ایران، عقدقراردادهایشان دچار مشکل نشود؟

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان گفت: این فوتبال بی‌صاحب است و ما هم دل‌مان پُر. تا وقتی که گوش شنوایی نیست و کسی اهمیت نمی‌دهد، راهکار گرفتن از امثال من فایده‌ای ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها