Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@19:11:11 GMT

نمره صفر برای وزارت آموزش و پرورش!

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۴۰۷۳۷

نمره صفر برای وزارت آموزش و پرورش!

انتهای سال تحصیلی گذشته نوشتم آموزش مجازی یعنی بی فایده و عرض کردم در بهترین شرایط ۲۰ الی ۳۰ درصد معادل سال تحصیلی حضوری آن هم شاید قابل محاسبه باشد و نوشتم تنها تولید خوب ما در ایران دانش آموزان و دانشجویان ما بوده است وگرنه ما تولید کننده مطلب خاصی در دنیا نیستیم.  
مدارس و دانشگاه آنلاین، آسیبی به رکن اساسی کشور
متاسفانه مثل همیشه دیر اقدام کردید و سال تحصیلی را بصورت حضوری علی رقم تاکیدات اهل فن و نگارنده بی مقدار نتوانستید به موقع آغاز نمایید، ضربه ای که سال های آینده متوجه صدمات آن خواهیم شد، البته اگر بخواهیم متوجه شویم اصلا؟ 

حال که مدارس قرار است به این صورت مخلوط و درهم (حضوری و اینترنتی) برگزار شود ( هیچ چیز در هم خوب نیست! ) اقلا چند ساعت کلاس در خصوص نحوه مشارکت در جلسات مجازی به مادران و پدرانی که قرار است به شاگردان کمک کنند داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  
عجیب است والله مسولان آموزش و پرورش که خودتان را اول و آخر آموزش و پرورش می دانید، در حالی که به ابتدایی‌ترین مفاهیم آن آشنا نیستید. اشتباه سال قبل را تکرار نکنید که بچه ها را با مادران و پدران بی تجربه در امر آموزش و پرورش در دنیای مجازی رها کنید تا با سعی و خطا به روش هایی برای تعلیم و تربیت به احتمال بسیار زیاد آن هم هم غلط برسند.

مادر یا پدری که هنوز نمی داند نمره ۲ فرزندش در ریاضیات اگر خودش پاسخ داده باشد بهتر از نمره ۲۰ او با حل مسایل توسط والدین است، آیا نیاز به آموزش ندارد؟ چرا که در این نمره ۲، معلم می فهمد که شاگرد مشکل دارد و بیشتر وقت صرف می کند در حالی که با نمره ۲۰ مادران و پدران بزرگترین خیانت توسط خود والدین به فرزند و آینده آموزشی او می شود و کم توانی شاگرد در موضوعی برای همیشه ابتر می ماند. آیا به نظر شما  آموزش و پرورشی ها که باید دغدغه اول شما محصل های کشور باشید ! حقیقتا نباید والدین کمک اموزشی شما در خانه ها در دنیای مجازی خود آموزش ببینند؟ 

ماشاالله در این کشور از کنار هر کس در آموزش و پرورش رد می شوی یا بطور کلی همجای کشور همه دکتریم تازه در سال های اخیر بالاتر هم رفته ایم، پسا دکتریم،  همه دارای تخصص هایی هستیم که دنیا در حیرت است. لطفا ده ساعت برنامه تخصصی برای همراهان دانش آموزان توسط نخبه های آموزشی کشور تهیه بفرمایید در خصوص تعاملات، نحوه کمک، صبر و شکیبایی، نحوه برخورد، انتقال مطالب،  حدود و ثغور کمک آموزشی ... و از صدا و سیما هر روز پخش کنید که دستیار های شما در منزل هم درکی از نحوه اموزش به یک کودک را پیدا کنند ؟ تازه شاید صدا و سیما هم چند نفر مخاطب پیدا کند. 
نمی دانم چرا تا به امروز چنین کار مهمی را انجام ندادید. نمره وزارت آموزش و پرورش امروز بدون شک برابر صفر ارزیابی می شود، جا و زمان برای جبران اشتباهات زیاد نیست، تسریع بفرمایید. ان شا الله. 

* استاد نمونه کشور در مهندسی سازه، زلزله و مدیریت بحران و بنیانگذار مقاوم سازی و مدیریت بحران در ایران

کد خبر 1559322

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۰۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند کشت، برداشت و فرآوری هزاران تن پیاز توسط کشاورزان آمریکایی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشت و برداشت صد‌ها تن کلم چینی در ژاپن (فیلم) نحوه کشت و پرورش هل در خانه (فیلم) نحوه پرورش درخت انبه با کمک میوه آن در گلدان خانگی (فیلم)

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه فارس برگزار می‌شود
  • افزایش ۲ برابری حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان | همه معلمان رتبه‌بندی می‌شوند مگر اینکه...
  • جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • پاداش وزارت آموزش و پرورش به معلمان به مناسبت روز معلم
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • فرآیند کشت، برداشت و فرآوری هزاران تن پیاز توسط کشاورزان آمریکایی (فیلم)
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • نحوه کشت و پرورش هل در خانه (فیلم)
  • گلایه متقاضیان آزمون آموزگاری از نحوه محاسبه نمرات بومی