Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، طی حکمی از سوی دکتر محمد مخبر به سمت دبیر شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه‌ای و مهارتی منصوب شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نقل از سازمان آموزش فنی و حرفه ای، در این حکم آمده است:

جناب آقای دکتر غلامحسین حسینی نیا


به استناد ماده ۴ آیین نامه اجرایی قانون نظام جامع آموزش و تربیت فنی، حرفه‌ای و مهارتی (موضوع تصویب نامه شماره ۱۵۹۰۰۳/ت ۵۵۴۵۷ ﻫ مورخ ۲۹/۱۱/۱۳۹۷ هیئت وزیران) و بنا به پیشنهاد وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی به موجب این حکم به سمت «دبیر شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه‌ای و مهارتی» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی گری»، «مردم داری»، «پاکدستی و فساد ستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی در استفاده از ظرفیت دستگاه‌های ذیربط و انجام وظایف دبیرخانه موفق باشید.

شایان ذکر است پیش از این سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه‌ای و مهارتی عضویت نداشت و همچنین برای نخستین بار دبیری این شورا برعهده رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور نهاده شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شورای عالی آموزش فنی و حرفه ای وزارت کار کار سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور شورای عالی آموزش و تربیت فنی حرفه ای و مهارتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش‌های مهارتی مهمترین نیاز توانمندسازی نیروی کار است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،تهمینه دانیالی روز سه‌شنبه در آیین سی و پنجمین جشنواره امتنان و تجلیل از کارگران گروه کار و واحد های نمونه آذربایجان غربی افزود: کار و تولید دارای ۲ بازوی کارگر و کارفرماست و ثروت و مالکیت نیز جایگاه خود را دارد که برای ارتقای بهره وری کارگران، اجرای برنامه های آموزش مهارتی بسیار موثر به نظر می رسد.

وی در زمینه توسعه مشارکت مردم در این بخش اظهار کرد: این موضوع با تعاونی‌ها محقق می‌شود ولی نه با تعاونی‌ هایی که دچار برخی مشکلات و آفت ها هستند.

وی با اشاره به حفظ حرمت‌ها در بخش کار و کارگری بیان کرد: پایه و بستر این موضوع خوب بودن حال اجتماعی و فرهنگی و پاسداشت خود کار است.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر دایر کردن میزخدمت در استان و مجموعه های کارگری اظهار کرد: می شود با کار و تلاش تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد گسترش دامنه شمول در اصلاح قانون بیمه بیکاری
  • پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت گرامیداشت روز معلم و استاد
  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • آموزش‌های مهارتی مهمترین نیاز توانمندسازی نیروی کار است
  • توسعه مهارت‌های بازار محور در جهت افزایش تولید
  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • آموزش مهارتی بیش از ۱۵ هزار کردستانی